عکس؛ سفر 24 نفره بازیکنان رئال مادرید به سوی اولین جام فصل

عکس؛ سفر 24 نفره بازیکنان رئال مادرید به سوی اولین جام فصل

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید برای اولین بازی رسمی فصل خود در سوپرجام اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت وارد شهر هلسینکی در کشور فنلاند شدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ خود در یک بازی رسمی در فنلاند حضور پیدا خواهد کرد. ورزشگاه المپیک هلسینکی با گنجایش 31500 نفر میزبان بازی خواهد بود. در حالی که کمتر از دو هزار هوادار رئال مادرید در بازی چهارشنبه شب حضور خواهند داشت، بیش از ده هزار هوادار آینتراخت بلیت خریده اند و می توان گفت که بازی چهارشنبه شب در روی سکوها جوی کاملا به سود ژرمن ها را خواهد داشت.

آینتراخت فصل گذشته با حذف بارسلونا و سایر رقبا به شگفتی ساز لیگ اروپا تبدیل شد و قهرمان مسابقات شد و حالا باید به مصاف رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ جام باشگاه های اروپا برود. رئال مادرید در تاریخ خود چهار بار فاتح سوپرجام اروپا شده و در صورت پیروزی در مقابل آینتراخت می تواند از نظر تعداد قهرمانی در این مسابقات رکورد دار شود. رئال دو بار هم لیگ اروپا را برده و مجموعا تا کنون 20 جام اروپایی را کسب کرده و فردا شب می تواند به رکورد 21 جام برسد.

آنچلوتی برای بازی مقابل آینتراخت کل 24 بازیکن لیست خود به علاوه لوئیز لوپز دروازه بان آکادمی را در لیست قرار داد و با خودش به هلسینکی برد.

4125