اهداف بلندمدت بایرن‌مونیخ از انتقالات تابستانی: تیم سال‌های بعد را ساختیم

اهداف بلندمدت بایرن‌مونیخ از انتقالات تابستانی: تیم سال‌های بعد را ساختیم

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس بایرن مونیخ معتقد است که با خریدهای این پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در سال جاری میلادی، تیم مونیخی‌ها توانسته به خوبی خود را برای رقابت در سال‌های آینده نیز آماده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مدیریت باواریایی‌ها در این پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در سال جاری میلادی پنج بازیکن جدید را جذب و به خدمت تیم خود درآورده‌اند که غیر از سادیو مانه، باقی این بازیکنان همگی در زمان آغازین دوران حرفه‌ای بازی خود هستند.

از این رو، هربرت هاینر، ریاست باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که این خریدها نه تنها برای این فصل، بلکه برای سال‌های آینده بایرن مونیخ هم مفید خواهند بود. هاینر در این ارتباط چنین می‌گوید: "ما تیم بایرن مونیخ را نه فقط برای رقابت‌های این فصل، بلکه برای رقابت در چند سال آینده جمع کرده‌ایم و ساخته‌ایم. ما می‌خواستیم این بار جلوتر از موج باشیم."

ریاست باشگاه بایرن مونیخ در ادامه توضيحات خود در مورد نقل و انتقالات تابستانی امسال باواریایی‌ها گفت: "بر خلاف عملکردمان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در سال گذشته، امسال بایرن مونیخ بیشتر کارهای خود را خیلی زودتر انجام داد و ماتیس تل، تنها بازیکنی بود که کمی دیر به جمع یاران و نفرات تیم ما اضافه شد. سرمربی تیممان توانسته خریدهای جدید خود را در طول مدت برگزاری تور و اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل در اختیار داشته باشد و همه آن‌ها به جز ماتیس تل در مسابقه سوپرکاپ هم حضور داشتند. نقل و انتقالات دیرهنگام در سال‌های گذشته همیشه خوب جواب نداده است. ما پس از پایان رقابت‌های فصل گذشته، برنامه خود را تنظیم و روی آن کار کردیم."

9404