مهاجم صربستانی فرانکفورت به زودی به یوونتوس خواهد پیوست

مهاجم صربستانی فرانکفورت به زودی به یوونتوس خواهد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و آینتراخت فرانکفورت بر سر انتقال فیلیپ کوستیچ با یکدیگر به توافق رسیدند و این بازیکن به زودی به ایتالیا سفر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، این احتمال وجود دارد که یوونتوس همین امروز از خرید جدید خود یعنی فیلیپ کوستیچ رونمایی کند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو و فلوریان پلتنبرگ از اسکای، فیلیپ کوستیچ در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد. اینتراخت فرانکفورت از این انتقال مبلغی در حدود هفده تا هجده میلیون یورو با احتساب پاداش‌ها دریافت خواهد کرد. بیانکونری می‎‌خواهد هرچه زودتر این انتقال را تکمیل کند تا کوستیچ فردا در فینال سوپرکاپ اروپا و رویارویی آینتراخت فرانکفورت با رئال مادرید حضور نداشته باشد. به همین خاطر فیلیپ کوستیچ می‌تواند همین امروز وارد تورین شود.

خبرنگار نشریه Relevo از ایتالیا ادعا می‌کند که مقامات باشگاه یوونتوس با فیلیپ کوستیچ به توافق رسیده و کار انتقال این بازیکن به زودی نهایی می‌شود. از طرفی به نظر می‌رسد که هیچ پیشنهادی از مدیران اینتراخت فرانکفورت برای تمدید قرارداد فی مابین به دست فیلیپ کوستیچ و مدیر برنامه‌هایش نرسیده باشد.

از سوی دیگر، خبرنگار نشریه ایتالیایی  گاتزتا دلو اسپورت نیز جرئیات بیش‌تری از رقم این انتقال منتشر کرده است. فیلیپ کوستیچ با مبلغ پایه سیزده میلیون یورو به علاوه چهار میلیون یورو بند‌های پاداش از اینتراخت فرانکفورت به یوونتوس خواهد پیوست.

9404