هشدار زننده گل اول بایرن‌مونیخ در فصل جدید لیگ آلمان به هم‌تیمی‌های خود

هشدار زننده گل اول بایرن‌مونیخ در فصل جدید لیگ آلمان به هم‌تیمی‌های خود

رضایت کیمیش از ترکیب بایرن‌مونیخ 

پایگاه خبری فوتبالی - یاشوا کیمیش، کاپیتان و مدافع ملی‌پوش باواریایی‌ها معتقد است که بایرن مونیخی‌ها به خوبی برای حضور در رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا و سایر جام‌ها آماده شده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یاشوا کیمیش، بازیکن ملی‌پوش و آلمانی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که تیمش به خوبی تجهیز شده است. کیمیش در مصاحبه با گروه رسانه‌ای مونیخ Merkur/tz گفت: "به طور قطع احساس می‌کنیم از نظر کیفیت بهتر شده‌ایم."

به گفته این بازیکن بیست و هفت ساله، آن‌ها به ویژه در خط حمله شرایط خوبی دارند. موضوعی که در سوپرکاپ و بازی نخست لیگ که با پیروزی پنج بر دو به اتمام رسید، به خوبی دیده شد.

"کدام بازیکنان در برابر لایپزیش تعویض شدند؟ اگر من خودم را مدافع کناری لایپزیش تصور کنم که شصت تا هفتاد دقیقه برابر سرژ گنبری و جمال موسیالا باید دفاع کنم و سپس برابر لروی سانه و کینگزلی کومان، بسیار ترسناک است!"

البته یاشوا کیمیش در این زمینه هشدار می‌دهد که نباید جدایی روبرت لواندوفسکی دست‌کم گرفته شود و معتقد است که این خلا باید به طور جمعی جبران شود.

همچنین از باشگاه بایرن مونیخ خبر می‌رسد که مدیریت این تیم آلمانی تصمیم گرفت که در این تابستان بنجامین پاوارد را حفظ کند. فروش مرد فرانسوی دیگر مورد بحث باشگاه نیست. سران باشگاه می‌خواهند خواسته یولیان ناگلزمان مبنی بر حفظ پاوارد در باشگاه را برآورده کنند. با این حال، حرف آخر را بازیکن خواهد زد.

پاوارد و ایجنتش با چند باشگاه انگلیسی مانند چلسی صحبت‌های اولیه‌ای داشتند، زیرا بازیکن در مورد نقشش در اف سی بایرن مونیخ تردید داشت. به ویژه جذب ماتیاس دی‌لیخت که به تمایل پاوارد برای انتقال دائمی به پست دفاع وسط پایان داد.

همان‌طور که دو بازی اول فصل نشان داد، جایگاه پاوارد در برنامه‌های ناگلزمان محکم است. او در حال حاضر در پست دفاع راست از نصیر مزرویی جلوتر است که پست مورد علاقه او نیست. مرد فرانسوی به وضوح به ماندن در بایرن مونیخ تمایل دارد.

9404