چند خبر کوتاه از بازیکنان یوونتوس و نقل و انتقالات این تیم

چند خبر کوتاه از بازیکنان یوونتوس و نقل و انتقالات این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها پیرامون باشگاه ایتالیایی یوونتوس خبرهای مختلف و متفاوتی شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت وویچک شزنی خبر بد دیگری برای یوونتوسی‌ها بود و حالا الگری چیزی در حدود سه هفته این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت و نام او نیز به جمع بلند نفرات مصدوم یوونتوس اضافه شد. در ادامه، جدیدترین اخبار باشگاه یوونتوس را بررسی خواهیم کرد.

نیکولا فاجولی:

یوونتوس مطمئن است که تا اواسط هفته برای تمدید قرارداد فاجولی تا سال 2026 به توافق خواهد رسید.

آدرین ربیو:

اطلاعات جدیدی در مورد علاقه منچستر یونایتد به آدرین رابیو به دست می‌آید. طبق گزارش انگليسی‌ها، بین یوونتوس و شیاطین سرخ در حال حاضر اصل توافقی در حدود 18 میلیون یورو وجود دارد. اکنون باید بازیکن را متقاعد کنند که در این باشگاه به میدان برود.

فیلیپ کوستیچ:

طبق گزارش اسکای اسپورت، یوونتوس برای دستیابی به توافق قطعی با اینتراخت فرانکفورت برای جذب فیلیپ کوستیچ تلاش می‌کند. در طول روز تماس‌های دیگری بین طرفین برای تلاش جهت بستن قرارداد وجود خواهد داشت. اراده یوونتوس این است که هر چه زودتر به توافق برسد تا به ماسیمیلیانو آلگری اجازه دهد تا بازیکن صربستانی را در چند روز آینده در اختیار داشته باشد. بیانکونری‌ها در خط هافبک هم کار می‌کنند و اولین تماس‌ها را با فراتسی داشتند. بازیکن ساسولو جایگزینی برای پاردس خواهد بود.

ممفیس دپای:

طبق گزارش TMW، امروز ممفیس دپای دوباره به یوونتوس پیشنهاد می‌شد. این بازیکن هلندی نیز در هفته‌های اخیر پیشنهاد شده بود، اما بیانکونری نشان داده بود که علاقه چندانی ندارد اما حالا دپای می‌تواند با قیمت صفر خود را آزاد کند. باشگاه کاتالانی مشکلات اقتصادی دارد و ممکن است تصمیم بگیرد که در مسیر فسخ قرارداد، به توافقی با بازیکن هلندی دست یابد. دپای در بارسلونا سالانه 5 میلیون درآمد دارد. یوونتوس می‌خواهد به او فکر کند زیرا رسیدن به موراتا امکان‌پذیر نیست.

نیکولو زانیولو:

مورینیو، سرمربی رمی‌ها مانع از فروش زانیولو به یکی از تیم‌های یوونتوس و تاتنهام شد و گفته می‌شود این بازیکن در رم باقی خواهد ماند.

وویچک شزنی:

یوونتوس از طریق سایت رسمی خود در مورد وضعیت جسمانی شزنی نوشت که این بازیکن برای بهبود شرایط و سپری کردن دوران مصدومیت باید مدت 20 روز دور از میادین باشد.

آلوارو موراتا:

طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، نشستی که قبل از بازی دوستانه با اتلتیکو مادرید برای بازگرداندن آلوارو موراتا به یوونتوس برگزار شد، بی‌نتیجه بود. تمایل یوونتوس برای افزایش ارزش پیشنهادش به حدود 20 میلیون برای انجام این جابه‌جایی کافی نبود و حتی مادریدی‌ها رقم 35 میلیون را هم بی فایده می‌دانند.

سیستم بازی:

یوونتوس طی چند روز آینده آماده سازی خود را برای دیدار مقابل ساسولو از سر خواهد گرفت. در حال حاضر، مذاکرات برای کوستیچ هنوز بسته نشده است و به همین دلیل مردانی که در دسترس ماسیمیلیانو آلگری هستند، زیاد نیستند. به گزارش TMW، سرمربی در اولین بازی خود در لیگ، می تواند سیستم خود را با 2‐5‐3 به میدان بفرستد. در دروازه شزنی مصدوم خواهد بود و پرین به جای او بازی خواهد کرد. در دفاع دانیلو، بونوچی و برمر بازی خواهند کرد. در حالی که در خط میانی در سمت راست کوادرادو می‌تواند بازی کند. با این حال، کلمبیایی باید از مشکلات گوارشی بهبود یابد. اگر او در دسترس باشد، کوادرادو در سمت راست، در وسط فضا برای زکریا، لوکاتلی و فاجولی مهیا خواهد بود، در حالی که در سمت چپ باید شاهد حضور الکس ساندرو باشیم. در حمله، فضا برای دی ماریا و ولاهوویچ فراهم است.

کاناوارو:

"غیبت پوگبا برای یوونتوسی‌ها بسیار سنگین خواهد بود. به نظر من الگری باید هر چه زودتر به فکر تغییر در سیستم بازی تیم خود باشد تا بتواند از نفرات فعلی به خوبی بازی بگیرد."

9404