هم‌تیمی سابق رونالدو راهی منچستر یونایتد می‌شود؟

هم‌تیمی سابق رونالدو راهی منچستر یونایتد می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد به جذب هافبک یوونتوس یعنی آدرین رابیو تمایل نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد هافبک یوونتوس آدرین رابیو را که یکسال از قراردادش در تورین باقی مانده تحت نظر دارد.

این بازیکن فرانسوی یکی از گران قیمت‌ترین بازیکنان یوونتوس با دستمزد سالانه ۷ میلیون یورو است. وی در سال ۲۰۱۹ طی یک انتقال آزاد از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوست و این غول سری آ از فروش وی به هر طریقی سود زیادی به دست خواهد آورد.

شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط هافبک خود هستند و به گفته روزنامه اتلتیک، رابیو یکی از گزینه‌های آنها برای تابستان است. این روزنامه گزارش کرد که شانس رابیو در بین گزینه‌های دیگر بالا است. همچنین منچستر یونایتد به بازیکن بارسلونا یعنی فرنکی دی یونگ نیز علاقه مند است.

همچنین فروش آدرین رابیو از لحاظ مالی برای یوونتوس منطقی خواهد بود اما از لحاظ تاکتیکی شاید این کار درست نباشد زیرا با توجه به اینکه پل پوگبا و وستون مک کنی چندین هفته به دلیل مصدومیت از بازی در پیش فصل جا مانده اند، مکس آلگری با کمبود گزینه در وسط زمین مواجه است.

رابیوی ۲۷ ساله در ۱۲۹ بازی یوونتوس حضور داشته و ۶ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن با کریستیانو رونالدو در جمع بیانکونری ها هم تیمی بود.

هافبک ساسولو، داویده فراتزی نیز یک گزینه احتمالی به جای رابیو است و به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا توجه بانوی پیر دوباره به این بازیکن ایتالیایی جلب شده است.

1470