واکنش‌های مجازی به حمله اسپورتینگ به طارمی؛ لطفا ادامه دهید!

واکنش‌های مجازی به حمله اسپورتینگ به طارمی؛ لطفا ادامه دهید!

پایگاه خبری فوتبالی- جوسازی باشگاه اسپورتینگ علیه مهدی طارمی، هواداران پورتو را وادار به واکنش در فضای مجازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه باشگاه اسپورتینگ مدعی شد فصل گذشته پنالتی‌های اشتباهی برای طارمی و پورتو گرفته شده، هواداران قهرمان فصل گذشته لیگ پرتغال، در توییتر به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

از دید هواداران پورتو، باشگاه اسپورتینگ هیچ مدرک مستندی برای اثبات ادعایش ندارد و بی‌جهت طارمی را به فریب داوران متهم کرده است.

آنها عقیده دارند این کار اسپورتینگ باعث می‌شود که طارمی انگیزه بیشتری برای درخشش جلوی آنها داشته باشد و بعد از آنکه مهاجم ایرانی پورتو، فصل گذشته و در واکنش به مقاله تند این باشگاه، به سوی هواداران این تیم، هیس نشان داد، حالا هم باید منتظر واکنش جدیدی از او باشیم و سرمربی پورتو اصلا نباید نگران انگیزه مهاجم ایرانی‌اش در آن بازی و حتی سایر مسابقات تیمش باشد.

برخی هواداران پورتو هم با کنایه به هواداران اسپورتینگ از آنها خواسته‌اند که به این مدل حملات به طارمی ادامه دهند چرا که او جواب آنها را در زمین مسابقه خواهد داد.

یک هوادار اسپورتینگ هم به باشگاهش توصیه کرده به جای اینکه آنقدر روی طارمی مانور کنند، بهتر است روی کار خودشان تمرکز داشته باشند و اینقدر به حریفانشان فکر نکنند.

1984