واکنش لواندوفسکی به شعارهای "هالا مادرید" هواداران بایرن مونیخ

واکنش لواندوفسکی به شعارهای "هالا مادرید" هواداران بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا به شعارهای زنده باد مادرید هواداران بایرن مونیخ واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، سران بارسلونا و بایرن مونیخ با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جنگ و جدل‌های زیادی بر سر روبرت لواندوفسکی داشتند. این ستاره سابق بروسیا دورتموند از ماه‌ها پیش خواستار خروج از بوندس لیگا و پیوستن به کاتالان‌ها بود، اما هر بار با جواب منفی حسن صالیحمیدزیچ روبرو می‌شد تا اینکه در نهایت خوان لاپورتا با 50 میلیون یورو توانست نظر مدیران باواریایی را جلب کند و لواندوفسکی نهایتاً به خواسته خود رسید. نحوه خروج لواندوفسکی اصلاً به مذاق هواداران بایرن خوش نیامد و آن‌ها با سر دادن شعار "هالا مادرید" سعی در اذیت کردن او داشتند. 

به نقل از مارکا، لواندوفسکی به اشپورت 1 گفت: "می‌دانم که این کارم به خیلی از هواداران ضربه زد. می‌توانم الان به خوبی این موضوع را درک کنم و بابت آن از هواداران عذر می‌خواهم. در آن زمان باید به مدیران بایرن می‌گفتم که من به یک تغییر در زندگی‌ام نیاز دارم. بعد از 12 سال بازی در آلمان، برایم واضح بود که زمان من در اینجا به سر رسیده و البته برای بایرن مونیخ نیز قبول کردن این موضوع سخت بود."

"شعارهای هالا مادرید؟ بله این را شنیدم و فقط خندیدم."

4416