برنامه وینگری که 6 ماه به طور قرضی در بارسلونا بود، چیست؟

برنامه وینگری که 6 ماه به طور قرضی در بارسلونا بود، چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ در ولورهمپتون می ماند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی باشگاه ولوز، برونو لاژه تایید کرده است که بازیکن ملی پوش لاروخا، آداما ترائوره در ماه جاری باشگاه را ترک نخواهد کرد. ترائوره بخاطر اینکه وارد ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود در تیم انگلیسی شده است گمانه زنی هایی درباره او به وجود آمده است.

این بازیکن سابق آکادمی فوتبال لاماسیا در ژانویه با قرارداد قرضی ۶ ماهه به بارسلونا رفته بود. در این قرارداد گزینه جذب دائمی وی در پایان مسابقات وجود داشت. هرچند به دنبال ناکامی او در زدن گل برای تیم کاتالان در ۱۷ حضور خود در کل مسابقات، بارسلونا اقدام به فعال کردن بند خرید ۲۵ میلیون پوندی او نکرد.

ترائوره در پیش فصل به دلیل مصدومیت خود برای تیم لاژه چندان موثر بازی نکرد. اما این مربی پرتغالی قصد دارد در ماه آینده از او استفاده کند.

سرمربی ولورهمپتون در گفت و گو با بیرمنگام لایو درباره این بازیکن گفت: " بله او می ماند، به یاد دارید که فصل گذشته او چطور شروع کرد و چطور از روی نیمکت بلند شد و برای ما بازی کرد؟ من او را دوست دارم پس به دنبال راه حل هستم و من باید بهترین تصمیم را بگیرم. من بازی و تمرینات مداوم او را دوست دارم."

به نظر می رسد ترائوره درمورد اینکه بعد از اتمام قراردادش در ۲۰۲۳ باشگاه را ترک کند قاطع است به خصوص که امکان بازگشت او به اسپانیا وجود دارد ولی ظاهرا شانس او برای برگشت به بارسلونا به پایان رسیده است.

1470