بازیکنی که نیمار را عصبانی کرد جانشین بنزما در رئال مادرید می‌شود؟

بازیکنی که نیمار را عصبانی کرد جانشین بنزما در رئال مادرید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید بازیکن جوان و آینده دار لیگ فرانسه را به عنوان جایگزین کریم بنزما زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، احتمال دارد رئال مادرید به دنبال تلاش برای جذب مهاجم جدید به سراغ ستاره تیم نیس، امین گویری برود. کارلو آنچلوتی قصد دارد گزینه‌های خط حمله خود تقویت کند و از بار مسئولیت بازیکن فرانسوی یعنی کریم بنزما کم کند. تابستان امسال با رفتن لوکا یوویچ و بورخا مایورال از مادرید، آنچلوتی با کمبود مهاجم نوکِ جایگزین روبرو شده است. از طرفی گویری در دو فصل گذشته ۲۲ گل در لوشامپیونه فرانسه به ثمر رسانده است.

روزنامه آ اس گزارش کرد برنامه اولیه آنچلوتی جذب کوتاه مدت یک بازیکن برای پشتیبانی از بنزما بود اما آوردن گویری می‌ تواند با در نظر گرفتن آینده دورتر باشد. همچنین این منبع افزود، رئال مادرید در حال مذاکره با باشگاه نیس برای کاهش قیمت فعلی گوئیری از ۴۰ میلیون یورو است و احتمال دارد تا ژانویه یا پایان فصل به او اجازه بدهد که به صورت قرضی در فرانسه بماند.

امین گوئیری همان بازیکنی است که در بازی فصل گذشته میان پاریسن ژرمن و نیس که با پیروزی یک بر صفر نیس همراه شد به شدت نیمار را عصبانی کرد. گوئیری در وقت اضافه پایان آن بازی صاحب توپ شد و به سمت پرچم کرنر حرکت کرد و منتظر ماند تا داور سوت پایان را بزند. پس از سوت پایان، این مهاجم 22 ساله یک حرکت تکنیکی با توپ انجام داد و هواداران را به وجد آورد اما نیمار عصبانی شد و با خشم به سمت گوئیری رفت که در نهایت کمک داور برای جدا کردن آنها مداخله کرد.

1470