عکس؛ خواب ناز دختر 3 ماهه رونالدو و پیام ویژه نامزد ستاره پرتغالی

عکس؛ خواب ناز دختر 3 ماهه رونالدو و پیام ویژه نامزد ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز سه ماه قبل صاحب یک فرزند دیگر هم شدند که این فرزند دختر بود؛ البته قرار بود که نامزد رونالدو یک دو قلو یعنی یک پسر و یک دختر به دنیا بیاورد اما پسر آن ها پیش از متولد شدن از دنیا رفت و فقط این دختر به دنیا آمد.

به گزارش فوتبالی، جورجینا رودریگز به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری را به اشتراک گذاشته است که در آن می بینیم دختر سه ماهه آن ها در خوابی ناز فرو رفته است و بدین ترتیب یک عکس بامزه از او توسط مادرش گرفته شده است. جورجینا رودریگز در توصیف این عکس نوشته است:" بلا اسمرالدا، نعمتِ بزرگِ کوچکِ من "

در واقع نامزد رونالدو این فرزند خود را نعمتِ بزرگِ کوچکش توصیف کرده است. بلا اسمرالدا هم نام این فرزند دختر است که به اختصار بِلا گفته می شود.

رونالدو تا پیش از این دختر، 4 فرزند دیگر شامل دو پسر و دو دختر داشت. پسر های او جونیور و ماتئو و دختر های او آلانا مارتینا و اِوا نام دارند. رونالدو یک بار در مصاحبه ای گفته بود که دوست دارد 7 فرزند داشته باشد. او در حال حاضر 5 تا دارد که وظیفه نگهداری از آن ها به نوعی بر عهده جورجینا رودریگز است.

1470