هشدار ناگلزمان به جوان اول آلمان‌ها: ضعیف کار کند به نیمکت می‌رود

هشدار ناگلزمان به جوان اول آلمان‌ها: ضعیف کار کند به نیمکت می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان می‌گوید که جمال موسیالا برای ماندن در ترکیب اصلی بایرن مونیخ باید به درخشش خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، جمال موسیالا که در زمان هانس دیتر فلیک برای اولین بار شانس حضور در ترکیب بایرن مونیخ را پیدا کرد، رفته رفته خود را به بازیکنی مهم در تیم مونیخی بدل کرده است. جمال موسیالا در هر دو بازی رسمی این فصل بایرن مونیخ حضور داشته و موفق به زدن سه گل شده است. با این حال، ناگلزمان معتقد است که او و باقی بازیکنان با توجه به عمق اسکواد تیم برای ماندن در ترکیب اصلی باید درخشش خود را حفظ کنند: "موسیالا می‌داند اگر خوب بازی نکند، به نیمکت می‌رود. او پسر بزرگی است و تمایلی به کم‌کاری و بی‌خیالی ندارد. عملکرد او باید ادامه‌دار شود و در این صورت می‌تواند به یک عامل مهم برای ما و هم‌چنین تیم ملی بدل گردد."

سرمربی بایرن مونیخ هم‌چنین از کیفیت و قدرت رهبری مدافع جدید تیمش نیز تمجید کرد: "دی‌لیخت بازیکن فوق‌العاده مهمی برای ماست. او در زمین به خوبی تیم را رهبری می‌کند و سعی می‌کند از همه حمایت کند. من همیشه فکر می‌کنم یک بازیکن جدید به زمان نیاز دارد تا به یک سری چیزها عادت کند. ماتیس بازیکن بسیار مهمی خواهد بود، او کاندیدای حضور ترکیب اصلی است. با این حال، بازیکنان خط دفاعی تاکنون خوب کار کرده‌اند. ماتیس پسر باهوشی است، او حتی در روزهایی که تمرین نداریم بسیار سخت کار می‌کند تا به حداکثر سطح آمادگی جسمانی برسد."

9404