میلان و تعیین جایگزین برای مهاجم فرانسوی مصدوم در آستانه آغاز سری‌آ

میلان و تعیین جایگزین برای مهاجم فرانسوی مصدوم در آستانه آغاز سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور ایتالیا به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به بررسی آخرین وضعیت اولیویه ژیرو در آستانه دیدار روسونری برابر اودینزه در هفته نخست لیگ ایتالیا پرداخته و مصدومیت این بازیکن فرانسوی از نوع کوفتگی عضلانی را تایید کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، اولیویه ژیرو، مهاجم کهنه‌کار و باسابقه فرانسوی باشگاه آث میلان ایتالیا به دلیل مشکلات ناشی از آسیب‌دیدگی از نوع کوفتگی عضلانی در آخرین دیدار دوستانه پیش‌فصل روسونری برابر وینچنزا غایب بود؛ دیداری که در پایان آن میلانی‌ها موفق شدند که با حساب شش بر یک به پیروزی دست یابند.

اولیویه ژیرو در دیدارهای پیش‌فصل با زدن چهار گل عملکردی بسیار عالی از خود به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد که در سن سی و پنج سالگی هم‌چنان از انگیزه‌های لازم برای بازی در بالاترین سطح فوتبال برخوردار می‌باشد.

باشگاه میلان در ساعت‌های گذشته با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که اولیویه ژیرو از مشکلات ناشی از خستگی و کوفتگی عضلانی رنج می‌برد و استفانو پیولی قصد نداشت تا در دیدار دوستانه و تدارکاتی اخیر بر روی این مهاجم کهنه‌کار و باسابقه ریسک کند.

با این اوصاف، انتظار می‌رود تا اولیویه ژیرو برای نخستین دیدار فصل جدید میلان در رقابت‌های سری آ ایتالیا برابر حریف خود تیم اودینزه آماده باشد و در صورتی که به هر نحو ممکن موفق به این مهم نشود و مهاجم فرانسوی به این مسابقه نرسد، آنته ربیچ، مهاجم کروات روسونری آماده است تا جای اولیویه ژیروی مصدوم را در نوک پیکان خط حمله میلانی‌ها گرفته و پر کند.

9404