جواب محکم گواردیولا به منتقدین هالند

جواب محکم گواردیولا به منتقدین هالند

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی جواب منتقدین ارلینگ هالند را داد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم‌های وستهام و منچسترسیتی از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استادیوم المپیک لندن مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت سیتیزن‌ها با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند. هر دو گل این بازی را ارلینگ هالند خرید 60 میلیون یورویی پپ گواردیولا به ثمر رساند تا از فشارها بکاهد. او به خاطر اینکه نمایش بسیار ضعیفی مقابل لیورپول در دیدار کامیونیتی شیلد داشت، مورد هجوم رسانه‌ها و مردم قرار گرفته بود. 

به نقل از مارکا، گواردیولا درباره ستاره سابق بروسیا دورتموند گفت: "می‌دانم که او در این هفته چگونه با فشارها و انتقادات کنار آمد. ارلینگ آرامش خودش را حفظ و فقط تمرین کرد. اینکه موقع پنالتی توپ را برداشت خیلی خوشم آمد. او با کسی شوخی ندارد و اگر کسی می‌خواست توپ را ازش بگیرد، قطعا یکی از هم تیمی‌هایش را با مشت می‌زد. من کاملا مطمئنم."

"هفته پیش می‌گفتند که او نمی‌تواند در لیگ برتر انگلیس بدرخشد و حالا او را در کنار بازیکنانی مثل تیری آنری، آلن شیرر و کریستیانو رونالدو می‌گذارند. او برای 5 سال آینده اینجاست و امیدوارم حتی بیشتر نیز بماند. هالند استعداد خارق العاده‌ای دارد."

4416