حرف‌های هالند پس از بریس کردن در اولین بازی‌اش در لیگ برتر

حرف‌های هالند پس از بریس کردن در اولین بازی‌اش در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی از اینکه نتوانسته مقابل وستهام هت تریک کند، ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم‌های وستهام و منچسترسیتی از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استادیوم المپیک لندن مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت سیتیزن‌ها با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند. هر دو گل این بازی را ارلینگ هالند خرید 60 میلیون یورویی پپ گواردیولا به ثمر رساند تا از فشارها بکاهد. او به خاطر اینکه نمایش بسیار ضعیفی مقابل لیورپول در دیدار کامیونیتی شیلد داشت، مورد هجوم رسانه‌ها و مردم قرار گرفته بود. 

به نقل از مارکا، هالند پس از این پیروزی در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس گفت: "من و دیگر هم تیمی‌هایم ارتباط بسیار خوبی در زمین برقرار کرده‌ایم و قرار است بیشتر چنین چیزهایی مشاهده کنید. پاس‌های زیادی به من رسید و می‌توانستم هت تریک کنم، اما تمامی توپ‌ها گل نمی‌شوند."

ارلینگ هالند را به عنوان جانشین سرخیو آگوئرو می‌شناسند. این مهاجم آرژانیتینی که سال گذشته به خاطر مشکل قلبی از فوتبال خداحافظی کرد، بهترین گلزن تاریخ باشگاه سیتی محسوب می‌شود و به همراه این تیم به عناوین زیادی رسید و هالند بعد از آگوئرو به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانسته در اولین بازی خود برای سیتی در لیگ برتر، بریس کند.

4416