شکست تلخ تن هاگ در روزی که رونالدو را فیکس نکرد

شکست تلخ تن هاگ در روزی که رونالدو را فیکس نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر 1 مقابل برایتون در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد شکست خورد تا بدین ترتیب شروع تلخ و ضعیفی در رقابت های فصل جدید داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هواداران شیاطین سرخ امیدوار بودند که با تمام شدن فصل گذشته و آمدن یک مربی جدید مثل اریک تن هاگ، کابوس های آن ها به پایان برسد اما چنین اتفاقی رخ نداد و به نظر می رسد که کابوس های منچستر یونایتد به فصل جدید هم سرایت کرده است و آن ها اولین بازی خود را شکست خوردند.

در این بازی اریک تن هاگ به کریستیانو رونالدو به طور فیکس بازی نداد. در واقع فوق ستاره پرتغالی از اول بازی درون ترکیب منچستر یونایتد نبود و وقتی منچستر دو گل دریافت کرد، اریک تن هاگ تصمیم گرفت که فوق ستاره پرتغالی را در نیمه دوم به زمین بیاورد و در دقیقه 53 او را به جای فرد وارد زمین کرد.

هر دو گل برایتون را پسکل گراب در دقایق 30 و 39 به ثمر رساند و تک گل منچستر یونایتد را هم بازیکن برایتون به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد. باید دید که در هفته های آینده اوضاع برای منچستر یونایتد به چه شکل پیش می رود. شروع آن ها بسیار ضعیف بود.

گزارش تصویری لحظه به لحظه با رونالدو در اولین بازی فصل

<br>

1470