لایک خواهر رونالدو علیه قیچی برگردان مسی

لایک خواهر رونالدو علیه قیچی برگردان مسی

پایگاه خبری فوتبالی - سالهای سال است که رقابت میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در دنیای فوتبال ادامه دارد و همچنان هواداران این دو ستاره در این باره که کدام یک از آنها بازیکن بهتری است، با هم بحث دارند.

به گزارش فوتبالی،  گل مسی با قیچی برگردان در مقابل کلرمون باعث شده تا دوباره این بحث ها داغ شود. هواداران رونالدو این صحنه را با گل تماشایی کریستیانو رونالدو در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل یوونتوس مقایسه کرده اند.

یکی از فن پیج های هواداری ستاره منچستریونایتد تصویری از ضربه برگردان رونالدو منتشر کرده و آن را با ضربه مسی مقایسه کرده است و هواداران دو تیم هر کدام نظرشان را داده اند که جالب این جاست که کتیا آویرو خواهر رونالدو برای این پست لایک زده است. این فن پیج هواداری نوشته بود:" یک حرکت شوت است و آن یکی قیچی برگردان. یکی در لیگ فرانسه مقابل کلرمون است و دیگری در مرحله حذفی چمپیونزلیگ مقابل یوونتوس. یک بازیکن از دو دستش و یک پایش به عنوان تکیه گاه روی زمین استفاده می کند و عملا ارتفاعی میان بدنش و زمین وجود ندارد در حالی که دیگری کاملا از روی زمین بلند شده است و فضای میان بدنش و زمین به اندازه یک بازیکن است."

4125