تلاش عجیب هواداران دورتموند جهت جمع‌آوری پول برای خرید رونالدو و جایگزینی با هالر!

تلاش عجیب هواداران دورتموند جهت جمع‌آوری پول برای خرید رونالدو و جایگزینی با هالر!

پایگاه خبری فوتبالی - سران دورتموند به طور رسمی اعلام کردند که به زودی مهاجم جانشین هالر معرفی می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، سباستین کهل، مدیر ورزشی جدید بروسیا دورتموند در مصاحبه اخیر خود با خبرنگار رسانه Welt am Sonntag در مورد جایگزینی احتمالی برای سباستین هالر 28 ساله گفت: "تنها در صورتی یک مهاجم جدید به خدمت خواهیم گرفت که صد درصد از او مطمئن باشیم."

تلاش‌ها در دورتموند بیش از آن‌چه به تازگی به طور عمومی اعلام شده، پیشرفت کرده است. بر همین اساس، مسئولان دورتموند دوست دارند این هفته یا هفته بعد مهاجم جدیدی معرفی کنند. در این رابطه، یواخیم واتسکه، ریاست دورتموند در مصاحبه‌ای با Sportschau تایید کرد:" در حالت ایده‌آل، باید در 8 تا 10 روز آینده اتفاق بیفتد."

اما او هم‌چنین تاکید می‌کند: "البته یک راه حل خوب نیز دشوار است."

جذب مهاجم جدید برای جانشینی سباستین هالر که از نظر مالی مقرون به صرفه باشد، دشوار است. خبرنگار نشریه بیلد می‌گوید که با ادینسون کاوانی 35 ساله مذاکراتی انجام شده است؛ اما او دوست دارد به ویارئال برود. واتسکه در این زمینه می‌گوید: "همه گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم، اما  واضح است که در آینده برنامه‌ها بر اساس سباستین خواهد بود. به همین دلیل است که ما برای مدت طولانی به مهاجم جانشین نیاز نداریم."

اما در خبر دیگری از زردپوشان دورتموندی، گفته می‌شود که یک هوادار زنبورها در رفتاری عجیب به جمع‌آوری پول جهت خرید رونالدو برای دورتموند اقدام کرده است.

از زمان بحث بیماری سباستین هالر، مهاجمان زیادی از جمله مودست، سیمئونه، دپای و... به بروسیا دورتموند لینک شده‌اند. حتی صحبت‌هایی پیرامون کریستیانو رونالدو نیز شده است. بر همین اساس، یکی از طرفداران بروسیا دورتموند اکنون می‌خواهد مهاجم پرتغالی را با جمع‌آوری کمک‌های مالی به دورتموند بیاورد!

از آن زمانی که مشخص شد سباستین هالر، خرید جدید زنبورها به دلیل وجود یک تومور بدخیم در بدنش، زمان زیادی را به منظور درمان بیماری خود غایب خواهد بود؛ حالا هر روز اسامی مهاجمان جدیدی در بازار نقل و انتقالات جهت جانشینی هالر در دورتموند شنیده می‌شوند. کریستیانو رونالدو نیز از اسم‌هایی است که نامش شنیده شده است. رونالدو دوست ندارد فصل جاری را در لیگ اروپا بازی کند و بحث جدایی او از منچستر یونایتد جدی است. یکی از هواداران زنبورها در نظر دارد تا با جمع‌آوری کمک مالی، فوق ستاره پرتغالی را به منطقه روهر منتقل کند!

9404