چرا وزیر ورزش و جوانان به ترکیه نرفت؟

چرا وزیر ورزش و جوانان به ترکیه نرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل عدم سفر وزیر ورزش و جوانان به ترکیه چیست؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار بود حمید سجادی در افتتاحیه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شرکت کند اما دیروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه سفر وزیر ورزش و جوانان به ترکیه منتفی شده و او 18 مرداد در مراسم افتتاحیه حاضر خواهد شد.

اگر چه خبرگزاری‌ها اشاره‌ای به دلیل عدم سفر سجادی به قونیه نداشته‌اند اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این موضوع، نمی‌تواند بی‌ارتباط با انتخابات کمیته ملی المپیک باشد.

انتخابات کمیته ملی المپیک، 6 شهریور برگزار خواهد شد و از مدتها قبل شایعاتی درباره برنامه وزیر ورزش برای ثبت‌نام در این انتخابات مطرح شده بود که حمید سجادی در تمام مصاحبه‌هایش آن را تکذیب کرد منتهی بر اساس اخبار غیررسمی، این احتمال وجود دارد که وزیر ورزش قصد حضور در این انتخابات را داشته و به همین دلیل، برنامه سفرش به ترکیه را فعلا به تعویق انداخته است!

درباره انتخابات کمیته ملی المپیک، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که تا دیروز نفراتی نظیر هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، مهدی علی‌نژاد، محمود خسروی‌وفا و فضل‌الله باقرزاده برای پست ریاست این کمیته، ثبت‌نام کرده‌اند و باید دید آیا واقعا سجادی می‌خواهد در انتخابات کمیته بین المللی المپیک ثبت نام کند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد و البته تکلیف وزارت ورزش و جوانان چه خواهد شد.

7655