حضور پررنگ اهالی فوتبال در عزاداری حسینی

حضور پررنگ اهالی فوتبال در عزاداری حسینی

پایگاه خبری فوتبالی- امسال هم به مانند سالهای گذشته، مربیان و بازیکنان فوتبال و ورزشکاران سایر رشته‌ها در مراسم عزاداری امام حسین(ع) شرکت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، چهره‌های معروف دنیای فوتبال و ورزش، پای ثابت عزاداری‌های دهه اول محرم هستند. 

چند روز قبل اخبار ورزشی شبکه سه گزارشی پخش کرد که نشان داد فوتبالیستها چه ارادت ویژه‌ای به سالار شهیدان دارند.

طی سالهای گذشته، نفراتی نظیر سید مهدی رحمتی، علی دایی، فرشاد پیوس، علیرضا افتخاری، علیرضا دبیر، کمال کامیابی‌نیا، امیر قلعه‌نویی، حمیدرضا گرشاسبی و ... از ورزشی‌هایی بودند که در این شب‌ها با حضور در هیات‌ها به عزاداری پرداختند و امسال هم قطعا این قضیه تکرار خواهد شد.

علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران جزو کسانی بود که هر سال بصورت مداوم مراسم عزاداری خود را برگزار می‌کرد اما از ابتدای شیوع کرونا، بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی برگزار نکرده و در منزل شخصی خود در لواسان میزبان هواداران و عزاداران حسینی است.

چند سال قبل گزارشی منتشر شد که در آن به هیاتهایی که میزبان چهره‌های ورزشی سرشناس هستند، اشاره شده بود.

بر اساس آن گزارش، امیر قلعه‌نویی در هیات سید الشهدای نازی آباد میزبان عزاداران حسینی است و علی پروین یا در خانه خودش مراسم عزاداری برگزار می‌کند یا اینکه به هیات محبان مهدی(عج) واقع در طرشت می‌رود. البته امسال قلعه نویی به همراه کاروان گل گهر در ترکیه حضور دارد و مراسم عزاداری را در کمپ این تیم در ترکیه برگزار کرده است.

هیات امام حسن مجتبی(ع) در شیراز، میزبان شاغلام پیروانی است که در آنجا مداحی می‌کند و سیدمهدی سیدصالحی، رضا حقیقی و زنده‌یاد مهرداد میناوند هم جزو بازیکنانی بودند که در ایام محرم، مداحی می‌کردند.

1984