بازیکنی که بتواند نقش دی‌یونگ را در برنامه‌های تن‌هاگ ایفا کند در منچستر حضور دارد!

بازیکنی که بتواند نقش دی‌یونگ را در برنامه‌های تن‌هاگ ایفا کند در منچستر حضور دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - اصرار منچستر يونايتد برای جذب فرنکی دی‌یونگ ادامه دارد و به نظر می‌رسد که شياطين سرخ همچنان برای ستاره بارسلونا صبر خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه United In Focus، پس از اين‌که يونايتد و تن‌هاگ اميدوار بودند توافق با بارسلونا به موقع انجام شود تا هافبک هلندی به تور پيش فصل شياطين سرخ اضافه شود، ماجرای دستمزد معوقه دی‌یونگ تبديل به گره کور اين انتقال شد.

اين تاخير برای کادر مربيگری و هواداران منچستر يونايتد نااميد کننده است، اما لزوما خبر بدی برای همه نيست؛ علاوه بر اين‌که يک فصل ديگر پيش رو است و اريک تن‌هاگ فرد و اسکات مک تومینای را به عنوان اولين زوج خط هافبک در اختيار دارد، فرصت بيشتری برای جيمز گارنر وجود دارد که تبديل به مهره ای شود که اين زوج را از هم جدا می‌کند.

تور پيش فصل برای گارنر خوب پيش نرفت. او سه بازی اول منچستر يونايتد را به دليل مصدوميت از دست داد و پس از آن تنها در اواخر بازی مقابل استون ويلا به عنوان بازيکن تعويضی با تيم دوم به زمين آمد. روز یکشنبه هفته قبل او شانسی برای بازی کردن به دست آورد و مقابل رايو وايکانو به عنوان بخشی از خط هافبک سه نفره همراه با دونی فن ده بيک و کريستين اريکسن بازی را شروع کرد.

همان طور که انتظار می‌رفت، عملکرد گارنر کم افت و خيز بود. اگر انتظار داشتيد گارنر چهار بازيکن را دريبل کند و توپ را به گوشه بالای دروازه حريف شوت کند، پس او را خوب تماشا نکرده‌اید. فاکتور اصلی بازی او اين نيست، گارنر برخی از کارهایی که اغلب ديده نمی‌شوند را برای کمک به تيم خود انجام می‌دهد.

مقابل رايو، او تنها هافبک دفاعی تيم منچستر بود و به خوبی کار خود را انجام داد. فضای جلوی چهار مدافع را به خوبی پوشش داد و با پاس‌های ساده و صحيح به بازيسازی تيم کمک کرد. او بدون نشان دادن برخی از پاس‌های بلندش که يکی از نقاط قوت اوست، قدرتمند ظاهر شد و از نظر فيزيکی در رقابت با تيمی سطح بالا راحت به نظر می‌رسید. تجربه دو سال حضورش در چمپيونشيپ به او کمک کرده تا سرسختتر شود.

گارنر با عملکرد قابل قبولش مقابل رايو نشان داد که لايق زمان بیشتری برای بازی کردن در اين فصل است. صرف نظر از اين که چه اتفاقی برای دی‌یونگ می‌افتد. اما تاخير در جذب ستاره هلندی يا هافبک جايگزين ديگر، ممکن است فصل گارنر را نجات دهد. اگر دی‌یونگ قبل از اتمام تور پيش فصل به تيم ملحق می‌شد، احتمالا گارنر برای بازی يکشنبه روی نيمکت می‌نشست، اما در عوض او اين شانس را داشت تا توانایی‌های خود را نشان دهد.

فارغ از اين که دی‌یونگ بيايد يا نه، با برنامه بازی‌های سختی که يونايتد در ماه اکتبر دارد، حتی بدون وقوع آسيب ديدگی ديگر هافبک ها، گارنر دقايقی برای بازی کردن در ترکیب شیاطین سرخ به دست خواهد آورد. او اين شانس را داشته که خود را نشان دهد و در تمرينات به فشار آوردن ادامه خواهد داد. کشيده شدن وضعيت انتقال دی‌یونگ به روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات، می‌تواند به ويژه در ماه آگوست به نفع اين هافبک جوان باشد.

يکی از بازيکنانی که واقعا از شانس خود در پيش فصل استفاده کرده، زيدان اقبال بوده است. اقبال مقابل رايو از روی نيمکت به ميدان آمد و عملکردی عالی از خودش به نمايش گذاشت، او با تصميم گيری های صحيح، خونسردی ملموس در حمل توپ و تمايل به دريبل زنی در يک سوم دفاعی همگان را تحت تاثير قرار داد.

مشخص نيست که آيا اقبال می‌ماند يا به تيم ديگری قرض داده می‌شود، اما قطعا اين تصميم نيز تحت تأثير وضعيت فرنکی دی‌یونگ يا حتی گارنر خواهد بود. اما طبق آن چه تاکنون ديده‌ايم، يونايتد يک ستاره بالقوه دارد که اريک تن‌هاگ به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان منچستر می‌تواند واقعا از همکاری با او لذت ببرد.

9404