پی‌اس‌جی و چلسی برنامه‌های میلان را به‌هم زدند! شاگرد کونته هدف جدید روسونری

پی‌اس‌جی و چلسی برنامه‌های میلان را به‌هم زدند! شاگرد کونته هدف جدید روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی از خراب شدن برنامه‌های میلان توسط پی اس جی و چلسی و هم‌چنین ورود پاپ ماتار سار، هافبک تاتنهام به لیست خرید مالدینی خبر می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، میلان مجبور شده تا برنامه‌های خود را برای جایگزینی فرانک کسیه تغییر بدهد؛ همان‌طور که آن‌ها دو هدف خود را به تیم‌های پی اس جی و چلسی واگذار کردند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با رناتو سانچز و لیل بر سر مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسید و این معامله انجام شد. باشگاه چلسی نیز با انتشار یک بیانیه بر روی توییتر خبر داد که آن‌ها نیز بر سر انتقال کارنی چوکواومکا به توافق رسیده‌اند و این انتقال دائمی خواهد بود.

بنابراین با از دست رفتن رناتو سانچز و هم‌چنین پلن بی او، حالا مدیریت میلان قصد دارد تا پاپ ماتار سار از تاتنهام را جذب کند.

این هافبک نوزده ساله در فصل تابستان سال گذشته از متز به تاتنهام پیوست اما کل فصل را در همان باشگاه فرانسوی به صورت قرضی به بازی ادامه داد. او بازیکنی است که استعدادیاب های میلان از مدت‌ها قبل او را زیر نظر داشته‌اند.

همچنین برای جذب مدافع میانی، عبدو دیالو از پی اس جی نخستین انتخاب پائولو مالدینی می‌باشد؛ با توجه به این‌که او چپ پا بوده و می‌تواند به عنوان دفاع کناری سمت چپ نیز پشتیبان و ذخیره تئو هرناندز باشد.

پاری‌سن‌ژرمن هنوز از فرمول قرضی این انتقال استقبال نکرده است و بازیکن نیز دستمزد بالایی دارد.

در روزهای اخیر تماس‌های جدیدی بین میلان و تاتنهام برای جفت تانگانگا انجام شد و باشگاه لندنی مشکلی با خروج این بازیکن ندارد اما آن‌ها می خواهند که میلان مبلغی برای انتقال قرضی بدهد و همچنین گزینه بند خرید در قرارداد او اجباری باشد.

با این حال، میلان تمایل دارد تا در صورت رسیدن به شرایطی خاص، بند خرید بازیکن به ارزش مبلغی معادل رقم 23 الی 25 میلیون یورو فعال شود. با تمام این اوصاف، باید دید وضعیت دیالو چطور پیش خواهد رفت.

9404