انتقاد تند و عجیب برادر اسطوره بایرن‌مونیخ از خریدهای تابستانی این تیم: کیفیت ندارند!

انتقاد تند و عجیب برادر اسطوره بایرن‌مونیخ از خریدهای تابستانی این تیم: کیفیت ندارند!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان، برادر اسطوره آلمانی باواریایی‌ها به شدت به مدیر ورزشی مونیخی‌ها و همکاران او بابت نقل و انتقالات این باشگاه مونیخی انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، میشائیل رومنیگه، برادر کارل هاینز رومنیگه، مدیرعامل سابق و اسطوره باشگاه بایرن‌مونیخ، حسن صالیحمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه مونیخی و همکاران او را برای انتخاب‌هایشان در این پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در سال جاری به شدت مورد انتقاد قرار داده است. مهاجم سابق گفت که علیرغم احترامی که برای مانه و دی‌لیخت دارد، معتقد است: "هیچ‌کدام از آن ها از نظر من بازیکنی در سطح جهانی نیستند."

او هنگام ارزیابی نقل و انتقالات بایرن مونیخ در ستون خود در روزنامه Sportbuzzer اشاره کرده که بیشتر به دی‌لیخت بدبین است تا مانه. وی در ادامه در مورد مدافع هلندی گفت: "مطمئنا او فقط بیست و دو سال سن دارد; اما در سه فصل گذشته او با یوونتوس تورین, زمان از دست رفته است. او واقعا بعد از شروع طوفانی حرفه خود در آژاکس آمستردام نتوانست بیشتر از این پیشرفت کند. من فکر می‌کنم این اظهار نظر بسیار جسورانه است چون او اکنون لیدر خط دفاعی بایرن مونیخ است."

در مورد بازیکن ملی‌پوش سنگالی هم رومنیگه معتقد است که اگر چه حضور سادیو مانه در کل برای مسابقات بوندسلیگای آلمان خوب خواهد بود، اما این بازیکن را در سن 30 سالگی در بالاترین سطح مطلق نمی‌بیند! وی همچنین در ادامه تاکید می‌کند که اگر کیفیت سادیو مانه خوب و بالا بود، شخصی مانند یورگن کلوپ بیشتر برای حفظ این مهاجم ملی پوش سنگالی در آنفیلد می جنگید و تلاش می کرد!

9404