توصیف ستاره بلژیکی جدید میلان از تیم جدید خود: باید باشید تا بفهمید!

توصیف ستاره بلژیکی جدید میلان از تیم جدید خود: باید باشید تا بفهمید!

پایگاه خبری فوتبالی - شارل دکتلار، ستاره بلژیکی جدید روسونری با انتشار ویدیویی چگونگی تلفظ صحیح نام خود را متذکر شده و هم‌چنین در گفت‌وگویی با خبرنگار رسانه میلان تی وی می‌گوید که تا زمانی که در این‌جا نباشید نمی‌توانید تصورش کنید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه آث میلان و تلویزیون این تیم ایتالیایی، سر انجام بعد از کش و قوس‌های فراوان میلان موفق به جذب شارل دکتلار به ارزش مبلغی معادل رقم سی و پنج میلیون یورو شد.

شارل دکتلار یا CDK که این حروف اختصاری تبدیل به لقبی برای این بازیکن شده است، در نخستین صحبت‌های خود با خبرنگار رسانه رسمی روسونری و میلان تی وی چنین می‌گوید: "آدمی هستم که تقریبا همیشه آرام است. تا زمانی که این جا در میلان نباشید، نمی‌توانید تصوری داشته باشید. تا زمانی که حسش کنید و شاهد حضور هواداران باشید و آن گرمای واقعی و صمیمی این باشگاه و شور و شوق آن را ببینی که کاملا خاص است."

هم‌چنین شارل دکتلار با انتشار ویدیویی به هواداران روسونری یاد می‌دهد که چطور باید نامش که شاید کمی سخت باشد را به درستی تلفظ کنند.

شارل دکتلار به عنوان خرید جدید و بلژیکی میلانی‌ها به تمرینات گروهی روسونری هم اضافه شده تا بتواند هر چه سریع‌تر به هماهنگی لازم با هم تیمی های جدید خود دست یابد و در کمترین زمان ممکن در دسترس استفانو پیولی و کادر فنی میلان در هفته‌های نخستین رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا قرار بگیرد.

9404