بررسی آخرین خبرهای مربوط به بازیکنان یوونتوس و انتقالات این تیم

بررسی آخرین خبرهای مربوط به بازیکنان یوونتوس و انتقالات این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - جدیدترین خبرهای نقل و انتقالاتی یوونتوس پيرامون انتقال فیلیپ کوستیچ از اینتراخت فرانکفورت به جمع نفرات بیانکونری منتشر می‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، در حالی که زمان زیادی تا اولین بازی یوونتوس در رقابت‌های سری آ ایتالیا باقی نمانده ولی هنوز وضعیت چند پست در ترکیب یوونتوس مشخص نیست. در ادامه، به بررسی آخرین خبرهای مربوط به نقل و انتقالات تابستانی بانوی پیر می‌پردازیم.

دنیله روگانی:

طبق آن‌چه Sportmediaset می‌گوید، دانیله روگانی همه پیشنهادات را رد می‌کرد. این مدافع به گالاتاسرای و سمپدوریا نه گفته است. این مدافع مقصد دیگری جز تورین را در نظر نمی‌گیرد، بنابراین به نظر می‌رسد که آینده او هنوز در یوونتوس باشد و سال بعد نیز پیراهن یوونتوس را به تن کند.

آلوارو موراتا:

به گزارش اسکای اسپورت، ورود نهایی فیلیپ کوستیچ به یوونتوس مانع از تلاش بیانکونری برای رسیدن به آلوارو موراتا نمی‌شود. با این حال، متقاعد کردن اتلتیکو مادرید برای شروع این بازیکن اسپانیایی در شرایط یوونتوس کار آسانی نخواهد بود. یوونتوس و اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه امشب در ورزشگاه کونتیناسا به مصاف هم خواهند رفت. بنابراین، دو باشگاه می‌توانند این فرصت را داشته باشند که در مورد آینده آلوارو موراتا صحبت کنند. این بازیکن اسپانیایی هم‌چنان مورد علاقه ماسیمیلیانو آلگری برای تقویت خط حمله است. اتلتیکو مادرید هم‌چنان برای موراتا 25 میلیون درخواست می‌کند، اما کروبینی سعی خواهد کرد تا تخفیف بگیرد.

فدریکو برناردسکی:

بازیکن سابق یوونتوس تمامی شایعات مبنی بر درگیری‌های او با پیرلو را در زمان هدایت تیم یوونتوس رد و اعلام کرد او هیچ مشکلی با مربی پیشین یوونتوس نداشته است.

لوئیس موریل:

مسیری که منجر به بازگشت موراتا به یوونتوس می‌شود به طور فزاینده‌ای در حال منتفی شدن است. یوونتوس تصمیم گرفته است به لوئیس موریل روی بیاورد، در حالی که آتالانتا قبلا پیشنهاد مبادله با کین را رد کرده است.

خوان کوادرادو:

کوادرادو در شک و تردید برای مسابقه مقابل اتلتیکو قرار دارد. خوان کوادرادو امروز با هم تیمی هایش تمرین نکرد. حضور این بازیکن کلمبیایی برای بازی دوستانه فردا مقابل اتلتیکو مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فیلیپ کوستیچ:

به گزارش اسپورت مدیا ست، بین یوونتوس و آینتراخت فرانکفورت 7 میلیون فاصله برای کوستیچ وجود خواهد داشت. اما به نظر می‌رسد که طرفین هنوز هم می‌توانند به توافق برسند تا بفهمند که آیا وینگر صربستانی به تورین می‌آید یا خیر، 24/48 ساعت آینده تعیین کننده خواهد بود. هم‌چنین به گزارش اسکای اسپورتس، یوونتوس می‌خواهد قرارداد کوستیچ را در مدت کوتاهی به سرانجام برساند. بیانکونری‌ها مطمئن هستند که به توافق با این بازیکن نزدیک شده‌اند. در ساعات آینده اما تماس‌هایی بین یوونتوس و اینتراخت فرانکفورت برقرار خواهد شد. آلمانی‌ها اما برای فروش کوستیچ حدود 15/20 میلیون می‌خواهند.

آرناوتوویچ:

مارکو آرناوتوویچ، مهاجم مرکزی متولد 1989 برای بولونیا و تیم ملی اتریش یک بار دیگر به عنوان ذخیره ی ولاهوویچ مطرح شده و الگری نام او را برای خرید تایید کرده است.

بازیکن 60 میلیونی:

خاویر یاکوبلی، در مورد وضعیت سرگی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو و همچنین یوونتوس گفت. در بازار، همه چیز ممکن است. ما در مورد تیمی صحبت می‌کنیم که تلاش می کند آرتور را بفروشد، و این در حالی است که با زحمت قرارداد رمزی را فسخ کرد و برای خریدهای جدید باید حالا بازیکنان دیگری را نیز بفروشد. میلینکوویچ حداقل 60 میلیون هزینه دارد و لوتیتو از این کار دست نمی‌کشد و یوونتوس باید رقم مورد نظر او را تقبل کند.

ممفیس دپای:

یوونتوس دیوانه‌وار به دنبال مهاجمی است که بتواند بخش تهاجمی را بیشتر غنی کند. در میان مشخصاتی که توسط بیانکونری ها بررسی می‌شود، ممفیس دپای مهاجم هلندی بارسلونا خودنمایی می‌کند که دیگر جزو برنامه‌های ژاوی سرمربی بلوگرانا نیست. به گزارش اسپورت، این بازیکن ممکن است به تورین برسد، اگر چه شرایط از نظر تعامل و فرمول پیچیده است زیرا او پنج میلیون در هر فصل خالص دستمزد می‌خواهد، رقمی که بیانکونری ها آن را بسیار بالا می‌دانند. دوم، یوونتوس برای بردن هلندی یک قرارداد قرضی می‌خواهد، گزینه‌ای که برای باشگاه اسپانیایی چندان خوشایند نیست.

هم‌چنین لازم به ذکر است که یوونتوسی‌ها قرار بود یکشنبه شب ساعت 23 در ورزشگاه بلومفیلد در تل آویو به مصاف تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا بروند؛ ولی این آخرین بازی تدارکاتی یوونتوس به دلیل شرایط خاص در سرزمین‌های اشغالی لغو شده و بعد از ساعاتی تصمیم بر این شد که این بازی بین این دو تیم ایتالیایی و اسپانیایی در تورین برگزار شود. به این ترتیب، این بازی امشب مورخ یکشنبه شانزدهم مردادماه مصادف با هفتم آگوست و از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

9404