انتقاد ملی‌پوش تنیس روی میز از بی برنامگی در بازی‌های اسلامی

انتقاد ملی‌پوش تنیس روی میز از بی برنامگی در بازی‌های اسلامی

پایگاه خبری فوتبالی- بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اعلام نارضایتی از برگزارکنندگان بازی‌های اسلامی و بی برنامگی آنها ابراز امیدواری کرد که در این شرایط بتواند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، ندا شهسواری با یادآوری اینکه از امروز (یکشنبه) باید دیدارهای انفرادی خود در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی را آغاز کند، گفت: این در حالی است که تا بعدازظهر روز گذشته قرعه کشی مسابقات انجام نشده بود و اصلاً از وضعیت گروه بندی و جدول مسابقات خبر نداشتم.

وی تصریح کرد: این موضوع صرفاً به خاطر بی برنامگی برگزارکنندگان بازی‌های کشورهای اسلامی است وگرنه در شرایط عادی بازیکنان حداقل یکی، دو روز قبل از آغاز رقابت‌هایشان باید از نتیجه قرعه کشی مطلع باشند تا بتوانند روی حریفان شان آنالیز لازم را داشته باشند اما من جلسه تمرینی روز گذشته را در شرایطی برگزار کردم که نمی‌دانستم امروز باید با چه حریفی رقابت داشته باشم.

شهسواری تاکید کرد: البته این شرایط بالطبع برای همه بازیکنان شرکت کننده وجود دارد اما دلیل نمی‌شود از کنار آن ساده گذشت. اینکه تا چند ساعت مانده به آغاز رقابت‌ها، وضعیت گروه بندی مشخص نیست یک ضعف عمده در مورد بازی‌های کشورهای اسلامی و برگزارکنندگان آن به حساب می‌آید.

این ملی پوش تنیس روی میز بانوان که تجربه حضور در المپیک را هم دارد، با اشاره به کشورهای شرکت کننده در این دوره بازی‌های کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: ترکیه در ادوار گذشته حضور داشته اما قطعاً برای این دوره و به واسطه میزبانی با ترکیب کامل‌تر و قدرتمندتری حاضر خواهد شد. ازبکستان و اندونزی هم از تیم‌های شرکت کننده هستند که جزو مدعیان تنیس روی میز آسیا به حساب می آیند، نمایندگان این تیم‌ها در دوره‌های گذشته حضور نداشتند اما حضورشان در قونیه باعث بالاتر رفتن سطح مسابقات و در عین حال سخت‌تر شدن رقابت می‌شود.

ملی پوش تنیس روی میز بانوان با اشاره به اینکه رقابت‌های انفرادی به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این چنینی بازی‌ها در کنار نفرات شرکت کننده باعث می‌شود قطعاً رقابت آسانی نداشته باشیم. با این حال تلاشم این است نسبت به دوره گذشته که در باکو برگزار شد عملکرد بهتری داشته باشم.

شهسواری با بیان اینکه در بازی‌های ۲۰۱۷ کشورهای اسلامی به عنوان چهارم دست یافت، تاکید کرد: باز هم می گویم رقابت‌های این دوره به واسطه کشورهای شرکت کننده و بی برنامگی برگزار کنندگان شرایط خاص خود را دارد و احتمالاً سخت‌تر است با این حال به قدری آماده هستم که مدعی شوم برای کسب بهترین نتیجه در قونیه به سر می برم.

این پینگ پنگ باز که در بازی‌های دوره پیش کشورهای اسلامی مدال طلای بخش تیمی را به دست آورد، ابراز امیدواری کرد که این مدال در بخش تیمی تکرار شود.

7777