تایید خروج مدافع اسپانیایی چلسی در نشست خبری توخل پس از غلبه بر اورتون

تایید خروج مدافع اسپانیایی چلسی در نشست خبری توخل پس از غلبه بر اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در پایان دیدار شب گذشته تیمش مقابل اورتون با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل بعد از کسب پیروزی خارج از خانه و با ارزش یک هیچ برابر اورتون، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی بیان داشته که در ادامه می‌خوانید:

"فصول گذشته برای ما سخت بود که این جا امتیاز بگیریم، حالا ما موفق شدیم. این مهم‌ترین چیز برای ما است، این به شما کمک می‌کند پیشرفت کنید، چون ما نیاز به پیشرفت داریم. این بالاترین سطح ما نیست. ما بازیکنان جدیدی داریم و آن‌ها دیر آمدند. پیش‌فصل کمی شلوغ بود؛ اما هفته آخر تمرین، دلگرم کننده بود."

"برخی موقعیت‌ها در نیمه اول بسیار خوب بود. در نیمه دوم، ما به اندازه کافی روی بازی سوار نبودیم. نیمه دوم کمی عجیب بود. با وجود این، ما ادامه دادیم و هر کاری که لازم بود را برای بسته نگه داشتن دروازه خود انجام دادیم."

"نکات مثبتی وجود دارد، بنابراین از این‌جا ادامه می‌دهیم. این یک بازی بسیار کلاسیک برای ما بود، ما به لطف پنالتی جورجینیو یک هیچ پیروز شدیم؛ ما باید بهتر شویم و پیروزی با حفظ جو و روحیه مناسب به این امر کمک خواهد کرد."

"در مورد عملکرد بازیکنان جدید، باید بگویم که آن‌ها کمی مشکل بدنی داشتند. کولیبالی دیر به تیم اضافه شد. او با کمی گرفتگی زمین را ترک کرد، اما مصدومیتی در کار نیست. رحیم هم خوب بود، او در پایان بازی از نظر بدنی بیشتر دچار مشکل شد."

"از 20 دقیقه‌ای که کوکوریا بازی کرد بسیار خوشحالم. او بسیار خوب است. او در این بازی به ما کمک زیادی کرد. او کار با توپش عالی است و بارها با پاس‌های هوشمندانه‌اش از فشار حریف جلوگیری کرد. همه بازیکنان تازه‌وارد عملکرد خوبی داشتند."

‌"درباره این‌که آیا به دنبال انجام خریدهای بیشتر هستیم و مدافع، هافبک یا مهاجم خواهیم خرید، تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که اگر فرصتی برای اضافه کردن بازیکنان جدید داشته باشیم، این کار را انجام خواهیم داد. شاید در حال حاضر اولویت در خط هافبک نباشد؛ فکر می‌کنم می‌توانیم از انرژی جدید و بازیکنان تازه‌وارد خودمان استفاده کنیم تا ما را به سطح بالاتر ببرند؛ اما از این تیم حمایت خواهیم کرد. البته فکر می‌کنم می‌توانیم از خریدها و کیفیت‌های بیشتری نیز استفاده کنیم. ما روی آن کار می‌کنیم اما چیزی به شما نمی‌گویم!"

هم‌چنین توماس توخل در این نشست خبری تایید کرد که مارکوس آلونسو، مدافع کناری و اسپانیایی آبی‌های لندنی می‌خواهد این باشگاه را ترک کند. توخل گفت: "او می‌خواهد باشگاه را ترک کند و ما با آن موافقت کردیم. بی‌فایده بود که ما او را در این دیدار مقابل اورتون بازی دهیم."

9404