روسونری پیش از آغاز لیگ تلفات داد!/ جانشین ستاره مصدوم میلان برابر اودینزه کیست؟

روسونری پیش از آغاز لیگ تلفات داد!/ جانشین ستاره مصدوم میلان برابر اودینزه کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور ایتالیا به ویژه رسانه‌های شهر میلان، گفته می‌شود که ساندرو تونالی، ملی‌پوش ایتالیایی روسونری در مسابقه دوستانه و تدارکاتی این تیم مصدوم شده و به نخستین دیدار تیمش در رقابت‌های فصل جدید سری آ نخواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، میلان موفق شد در آخرین دیدار دوستانه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود با حساب شش بر یک در یک چالش آسان به پیروزی برسد.

با این اوصاف، در این دیدار ساندرو تونالی به دلیل کشیدگی کشاله عضله ران پای خود، مجبور به ترک زمین مسابقه شد و طی امروز و فردا و ساعت‌های پیش رو تحت آزمایشات بیشتری قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود که تونالی در نخستین دیدار میلان در فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا برابر اودینزه غایب خواهد بود.

هم‌چنین به دنبال بروز این رخداد، باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه تایید کرد که قرارداد توماسو پوبگا که در ژوئن سال 2025 میلادی با روسونری به پایان می‌رسید، تا ژوئن سال 2027 میلادی تمدید شده است. پوبگا انتخاب نخست استفانو پیولی برای خط میانی روسونری در این فصل نخواهد بود اما با توجه به مصدومیت ساندرو تونالی و نیز این که میلان هنوز هافبک جدیدی خریداری نکرده است، او شانس بسیار بالایی برای به دست آوردن فرصت بازی خواهد داشت. توماسو پوبگا هنوز نیاز به کمی زمان برای هماهنگ شدن دارد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در تورینو سپری کرد که عملکرد بسیار خوبی با بازی در پست‌های مختلف از خود نشان داد.

9404