ستاره ایتالیایی چلسی از آمار گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید عبور کرد

ستاره ایتالیایی چلسی از آمار گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید عبور کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی به مصاف اورتون رفته است و در این بازی میهمان است بدین معنا که این دیدار در ورزشگاه خانگی تیم اورتون یعنی گودیسون پارک برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول بازی اورتون و چلسی، این تیم لندنی بود که توانست گلزنی کند. گل آن ها از روی نقطه پنالتی توسط جورجینیو به ثمر رسید. جورجینیو با تبدیل کردن این ضربه پنالتی به گل، آمار ویژه ای را ثبت کرد. او هجدهمین پنالتی خود را در جمع آبی پوشان لندن به گل تبدیل کرده است. چیزی حدود 90 درصد پنالتی هایی که جورجینیو در چلسی زده است به گل تبدیل شده اند.

این ستاره ایتالیایی با گل کردن پنالتی خود مقابل اورتون، از تعداد پنالتی هایی که ادن هازارد برای چلسی تبدیل به گل کرده بود، عبور کرد. در واقع ادن هازارد 17 پنالتی را در چلسی به گل تبدیل کرده بود و اکنون جورجینیو از آمار گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید با 103 میلیون پوند، عبور کرد.

اما جورجینیو فاصله زیادی تا شکستن رکورد فرانک لمپارد دارد چرا که لمپارد 41 پنالتی را در چلسی به گل تبدیل کرده است و بعید است که به این زودی ها کسی بتواند به او برسد.

1470