عکس؛ دریبل خوردن تراشتگن از لواندوفسکی در تمرین بارسلونا

عکس؛ دریبل خوردن تراشتگن از لواندوفسکی در تمرین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی پس از این که مراسم معارفه اش در بارسلونا برگزار شد، تمرینات خود را به همراه سایر بازیکنان آبی و اناری پوش در این باشگاه از سر گرفت تا بدین ترتیب خود را برای شروع رقابت های لالیگا آماده کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شنبه 22 مرداد در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های لالیگا به مصاف رایو وایکانو می رود و بدین ترتیب فصل را به طور رسمی آغاز می کند اما قبل از آن در جام خوان گمپر با پوماس یعنی تیمی که دنی آلوز به آن پیوسته است روبرو خواهد شد. بارسلونا در ابتدا قرار بود در جام خوان گمپر مقابل آ اس رم قرار بگیرد اما شاگردان مورینیو از این بازی کناره گیری کردند و بدین ترتیب بارسا به دنبال پیدا کردن یک حریف تازه رفت و توانست پوماس مکزیک را برای جام خوان گمپر بیاورد.

بارسلونا آخرین تمرینات خود را پیش از بازی مقابل پوماس که فرداشب (یکشنبه) قرار است انجام شود، برگزار کرد. در این تمرین یک نکته ویژه وجود داشت و آن هم گلزنی روبرت لواندوفسکی به شکلی زیبا بود. این بازیکن لهستانی با دریبل زدن مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، دروازه را برای خود خالی کرد و بدین ترتیب موفق شد گلزنی کند.

1470