تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان | 2 مدال برنز قطعی شد

تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان |  2 مدال برنز قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی- 2 نماینده کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز شنبه 15 مرداد ماه تکواندوکاران اوزان 73- و 78- کیلوگرم پسران و 59- و 63- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند که از میان 3 نماینده تیم ملی ایران، دو تکواندوکار راهی مرحله نیمه نهایی شده و یک تکواندوکار هم از دور مسابقات خارج شد.  

در وزن 63- کیلوگرم ساغر مرادی در حضور38 تکواندوکار دور نخست «بن یونس» از مراکش را با نتایج  (15 بر یک  و 13 بر یک) پشت سر گذاشت و سپس «ستینل» از ترکیه را 2 بر صفر و با نتایج (13 بر صفر و 3 بر صفر) شکست داد. وی در 2  مبارزه بعدی خود «سو یو سی» از چین تایپه را در 2 راند با نتایج (11-8 و 3 بر صفر) به همراه « والنتینو» از ایتالیا را با نتایج (13 بر 3 و 13) بر یک شکست داد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

رضا کلهر در وزن  73- کیلوگرم که 38 تکواندوکار حضور داشتند، دور نخست «هه ینگ جیه» از چین تایپه  را در 2 راند با نتایج (14 بر 2) شکست داد و سپس «کیم دو هئون» از کره جنوبی را با نتایج  (16-4 و 8 بر 6) پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی طی 2 راند  مقابل «اورین باسار» از قزاقستان به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

پونه جعفر صالحی در وزن 59- کیلوگرم پس از 2 پیروزی برابر «کیسینکا» لهستان و «عسکروا» از  قزاقستان، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «کاتوگنو» از ایتالیا در یک دیداری نزدیک با نتایج (8 - صفر جعفر صالحی - 11-12 نماینده ایتالیا و 6-7  نماینده ایتالیا) شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد.

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در صوفیه جریان خواهد داشت.

7777