پشت پرده قرار گرفتن نام میلاد جهانی در لیست مازاد سپاهان

پشت پرده قرار گرفتن نام میلاد جهانی در لیست مازاد سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد جهانی فعلا وضعیت نامشخصی دارد و به نظر آینده او خارج از سپاهان رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از طرفداری، در فصل نقل و انتقالات تابستانی خبر رسید که میلاد جهانی به صورت قرضی راهی پیونیک ارمنستان می شود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و این بازیکن به ایران برگشت.

اما روز گذشته خبر رسید که این بازیکن در لیست مازاد مورایس و سپاهان قرار دارد و بایستی سپاهان را ترک کند. به همین منظور به چرایی این تصمیم مورایس و البته عدم پیوستن جهانی به پیونیک ارمنستان پرداختیم. 

موضوع از جایی شروع می شود که به میلاد جهانی از طرف باشگاه سپاهان و ایجنتش پیشنهاد می شود که برود تیم ارمنی برای حضور در بازی های مقدماتی لیگ اروپا. جهانی با شرایط خاصی می رود اما وقتی می خواهد قرارداد امضا کند، باشگاه سپاهان از فدراسیون در این خصوص پرس و جو می کند و مشخص می شود که اگر جهانی یک بازی هم آنجا انجام دهد نمی تواند تا نیم فصل برای سپاهان بازی کند.

به همین منظور جهانی به کشور برمی گردد و در این مدت زمانی که برمی گردد، سپاهان به اردوی ترکیه می رود اما این بازیکن به این اردو نمی رسد علاوه بر این، او در همان زمان مصدومیتی جزئی نیز از ناحیه کشاله داشته است.

اما حالا به این بازیکن گفته شده که در لیست مازاد سپاهان هستی و این در حالی است که قرارداد این بازیکن با سپاهان نیز تا نیم فصل است. در هر حال به علت عدم تمرین او با سپاهان این بازیکن کنار گذاشته شده و جهانی در پی یافتن تیم جدیدی است.

اما در هرحال همچنان وضعیت جهانی در آستانه شروع لیگ برتر مشخص نیست.

7777