بررسی آخرین وضعیت مصدومان میلان برای حضور در هفته نخست سری‌آ

بررسی آخرین وضعیت مصدومان میلان برای حضور در هفته نخست سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور ایتالیا به ویژه رسانه‌های شهر میلان، یکی از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران سرشناس در گزارشی، آخرین وضعیت تمرینی شارل دکتلار، دیووک اوریگی و توماسو پوبگا را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آنتونیو ویتیلو، روزنامه‌نگار سرشناس و خبرنگار معتبر رسانه‌های ایتالیایی از میلان نیوز ایتالیا، دیووک اوریگی هم‌چنان به تمرینات انفرادی خودش ادامه می‌دهد؛ این ماجرا در شرایطی است که شارل دکتلار و توماسو پوبگا در تمرینات گروهی روسونری شرکت داشتند.

بنابراین، دیووک اوریگی هم‌چنان به ریکاوری خودش جدا از سایر نفرات و بازیکنان تیم آث میلان ایتالیا ادامه می‌دهد تا بتواند برای نخستین دیدار فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا آماده و در دسترس مربیان و کادر فنی روسونری باشد.

شارل دکتلار  خرید جدید میلانی‌ها از تیم کلوب بروژ بلژیک نیز به تمرینات گروهی روسونری اضافه شده تا بتواند هر چه سریع‌تر به هماهنگی لازم با سایر هم‌تیمی های جدید خودش برسد.

هم‌چنین طبق این گزارش و بر همین اساس، در رابطه با توماسو پوبگا نیز پیشرفت خوبی حاصل شده است و این بازیکن جوان بدون هیچ گونه مشکلی در تمرینات گروهی این تیم ایتالیایی و قرمز و مشکی پوشان شهر میلان شرکت کرد.

9404