بازیکنی که به خاطر امضای قرارداد با مالمو به مراسم ازدواجش نرفت!

بازیکنی که به خاطر امضای قرارداد با مالمو به مراسم ازدواجش نرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - یک بازیکن مراسم ازدواجش را از دست داد چرا که باید قرارداد جدیدش را با تیم جدیدش به امضا می رساند.

به گزارش فوتبالی، محمد بویا تورای ستاره مالمو در مراسم ازدواجش حضور نداشت چرا که باید انتقالش به تیم جدیدش را نهایی می کرد. ملی پوش اهل سیرالئون پس از دورانی حضور در لیگ چین در این تابستان به تیم مالمو در لیگ سوئد ملحق شد.

مالمو به حدی به جذب سریع السیر این بازیکن 27 ساله علاقمند بود که مانع از حضور او در مراسم ازدواجش شد. البته تورای برای این که همسرش تنها نباشد، برادرش را به جای خودش به مراسم ازدواج فرستاد تا در آن جا حاضر باشد.

محمد بویا تورای در روز 22 ژولای در مالمو معارفه شد و مراسم ازدواج او یک روز قبل بدون حضور داماد برگزار شد. البته این بازیکن پیش از سفر به سوئد عکسهای دو نفره مراسم ازدواج را با عروس گرفته بود. تورای در مصاحبه با نشریه سوئدی آفتون بلات گفت:" در روز 21 ژولای در سیرالئون ازدواج کردیم اما در آن جا نبودیم چرا که مالمو از من خواست که زودتر به تیم ملحق شوم. ما عکس ها را زودتر گرفته بودیم و به همین خاطر به نظر می رسید که در آن جا هستم اما در مراسم حضور نداشتم. برادرم به جای من در مراسم ازدواج حاضر شد."

تورای می گوید که از زمان مراسم ازدواج همچنان همسرش را ندیده است. وی افزود:" سعی می کنم که او را به مالمو بیاورم تا بتواند نزدیک به من باشد و با من زندگی کند. اول باید قهرمان لیگ شویم و بعد از آن به ماه عسل می روم!"

تورای اولین بازی خود در مالمو را در مرحله راهیابی به لیگ اروپا انجام داد.

4125