رکورد صلاح در روزی که مانع از کابوس کلوپ شد

رکورد صلاح در روزی که مانع از کابوس کلوپ شد

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری برای ششمین سال متوالی در اولین بازی فصلش در لیگ انگلیس گلزنی کرد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.

به گزارش فوتبالی، فولام در نیمه اول با ضربه سر الکساندر میتروویچ پیش افتاد که در نیمه دوم داروین نونیز ستاره اروگوئه ای با پاس صلاح و ضربه ای پشت پا پاسخ این گل را داد. میتروویچ دومین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا لیورپول در 20 دقیقه پایانی به شدت تحت فشار باشد اما ستاره مصری که به تازگی قراردادش را تمدید کرده، نمایش خوبش را با گلزنی تکمیل کرد تا به رکورد گلزنی در اولین بازی فصلش در لیگ انگلیس برای ششمین سال متوالی دست پیدا کند.

لیورپول به هیچ وجه نمی خواست که در اولین بازی فصلش در لیگ انگلیس شکست بخورد به خصوص در مقابل تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده بود. فولام در فصل 21-2020 و پیش از سقوط خود نیز به شدت لیورپول را آزار داده بود. آنها در دو بازی خود در آن فصل مقابل سرخ ها یک برد و یک تساوی کسب کرده بودند و حالا در این فصل هم در مقابل لیورپول نباخته اند تا کلوپ به خوبی بداند که فولام تیمی نیست که در مقابل او کم بیاورد. در هر صورت لیورپول و کلوپ از این که در این بازی سخت نباخته اند، چندان هم ناراضی نیستند.

4125