صفی الله فغانپور: آقای پژمان فر، با این ادبیات فیفا را نسبت به ایران حساس نکنید

صفی الله فغانپور: آقای پژمان فر، با این ادبیات فیفا را نسبت به ایران حساس نکنید

پایگاه خبری فوتبالی- صفی الله فغانپور به پژمانفر تذکر داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایران ورزشی، صفی الله فغانپور، مسئول سابق حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات پژمانفر به ایران ورزشی گفت:

مگر آقای پژمانفر مسئول تعیین صلاحیت هستند؟ ایشان که تهدید می کنند اگر صلاحیت تاج تایید شود انتخابات را باطل می کنم در واقع خلاف قوانین و مقررات و همچنین خلاف رویه در نظام جمهوری اسلامی و خط و مشی مقام معظم رهبری عمل می کنند. 

فغانپور اضافه کرد:

در جمهوری اسلامی پیش آمده افراد گفتند فلان انتخابات باید باطل شود اما رهبری فرمودند هر گونه اعتراض باید در چهارچوب قانون باشد ولی نمی دانم چرا آقای پژمانفر که خود در مقام قانونگذاری است، نهادهای نظارتی و مجریان قانون را تهدید می کند که اگر مطابق میل و خواسته او عمل نکنند تصمیمات آنها را ابطال می کند. 

فغانپور در ادامه گفت:

جناب آقای پژمانفر این شیوه و روش که قبل از اعلام نظر مراجع قانونی برای تعیین صلاحیت ، شما عدم صلاحیت افراد رو اعلام می کنید و تهدید هم می کنید که در صورت تعیین صلاحیت فرد خاص انتخابات را ابطال می کنید در سیره کدام یک از بزرگان نظام هست؟ در تاریخ جمهوری اسلامی داریم که علیرغم اینکه امام (ره) با ریاست جمهوری بنی صدر مخالف بود ولی دندان روی جیگر گذاشت تا مراجع قانونی (مجلس شورای اسلامی) در مورد عدم کفایتش تصمیم گیری کنند ، شما را چه شده است که بی پروا با آبروی یک فرد بازی می کنید؟

فغانپور در پایان گفت:

جناب آقای پژمانفر اظهار نظر مداخله گرانه شما نه تنها ممکن است نهادهای قانونی تعیین صلاحیت را تحت تاثیر قرار دهد بلکه ممکن است شاخک های فیفا و ای اف سی را نیز تیز کند و دخالت شما را برنتابند و آنرا به نفع فوتبال ندانند و در آستانه جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران مشکل ایجاد کنند که در آنصورت مسئولیت آن به عهده شماست و حضرتعالی باید پاسخگو باشید.

7777