وارث شماره کاپیتان سابق رئال مادرید مشخص شد

وارث شماره کاپیتان سابق رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - معمولا با شروع هر فصل یکی از اخبار جذاب برای هواداران فوتبال این است که شماره پیراهن جدید برخی بازیکنان محبوبشان را دنبال کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این تابستان دو خرید جدید را داشت که از شماره هر دویشان در مراسم معارفه رونمایی شد. آنتونیو رودیگر به عدد 2 علاقه داشت اما با توجه به این که این شماره در اختیار کارواخال بود، تصمیم گرفت که شماره 22 را به تن کند. از سویی شوامنی نیز به عدد هشت علاقه داشت اما این شماره هم در اختیار کروس بود و بدین ترتیب هافبک فرانسوی به شماره 18 بسنده کرد.

حالا و با آپدیت اطلاعات سایت لالیگا از دو تغییر شماره دیگر هم در رئال مادرید رونمایی شده است. ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال که فصل گذشته شماره 25 را می پوشید، به سراغ شماره 16 رفته که عدد مرسوم تری برای هافبک ها به شمار می رود و برای او مناسب تر است. از سویی آلوارو اودریوزولا دفاع راستی که از فیورنتینا برگشته و ماندنش در رئال مادرید مشخص نیست، شماره 12 را به تن خواهد کرد. شماره 12 سالها به تن مارسلو رفته بود. مارسلو کاپیتان سابق رئال مادرید و پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه است.

در لالیگا شماره پیراهن بازیکنان باید بین 1 تا 25 باشد و به همین علت امکان بایگانی کردن شماره ها وجود ندارد.

4125