عکس؛ سوارز و خوشحالی ویژه‌اش پس از زدن اولین گل برای تیم جدید

عکس؛ سوارز و خوشحالی ویژه‌اش پس از زدن اولین گل برای تیم جدید

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا بالاخره در تیم جدید خود یعنی ناسیونال اروگوئه گلزنی کرد و بدین ترتیب پایش به گلزنی در لیگ اروگوئه در دومین دوره حضورش در این لیگ باز شد.

به گزارش فوتبالی، این دومین بازی سوارز برای تیم ناسیونال بود که در هفته دوم لیگ اروگوئه برگزار می شد. ناسیونال این بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود خود مقابل رنتیستاس به پایان برد که در این بازی لوئیس سوارز گل سوم را برای ناسیونال به ثمر رساند. سوارز در دقیقه 58 بازی بود که توانست گلزنی کند.

مهاجم اروگوئه ای در تیم جدید خود محبوبیت بسیار بالایی دارد چرا که دیدیم که در مراسم معارفه او جمعیت بسیار زیادی آمده بودند و حتی برخی از هواداران ناسیونال، ماسک های سوارز را بر چهره زده بودند. اکنون لوییس سوارز اولین گل خود را برای تیم جدیدش زده است.

سوارز پس از گلزنی خوشحالی معروف خود را به نمایش گذاشت. او پس از گلزنی سه انگشت خود را می بوسد و آن ها را نشان می دهد که در واقع این سه انگشت نماد سه فرزندی است که سوارز دارد. او یک دختر و دو پسر دارد و بدین ترتیب پس از گلزنی همواره از خانواده خود یاد می کند.

1470