واکنش ماتئوس به حضور ماریو گوتسه در بوندس‌لیگا؛ انتظار معجزه؟!

واکنش ماتئوس به حضور ماریو گوتسه در بوندس‌لیگا؛ انتظار معجزه؟!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره مانشافت نگاه مثبتی به عقاب‌های آلمانی و سرنوشت حضورشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد و هم‌چنین نسبت به بازگشت ماریو گوتسه، ستاره آلمان و زننده گل قهرمانی آلمان در فینال جام جهانی 2014 به فوتبال ژرمن‌ها واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی بیلد، آینتراخت فرانکفورت فصل گذشته با اولیور گلاسنر فاتح لیگ اروپا شد و حالا به عنوان نماینده پنجم فوتبال آلمان‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حضور خواهد داشت. لوتار ماتئوس، این رقابت‌ها را بار اضافه‌ای برای عقاب‌های آلمانی نمی‌داند. طبق این گزارش از خبرنگار نشریه آلمانی بیلد، لوتار ماتئوس در خصوص تیم آلمانی اینتراخت فرانکفورت می‌گوید: "قهرمان لیگ اروپای ما نباید لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بار اضافه ببیند. این رقابت برای آن‌ها یک جایزه و پاداش تلقی می‌شود. حضور در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه‌ای خوب برای آن‌ها است. البته نباید فراموش کرد که هدف اصلی فرانکفورت باید بوندس‌لیگا باشد."

قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ در کشور ایتالیا صحبت‌های خود این گونه ادامه می‌دهد: "اولیور گلاسنر کار خود را به خوبی بلد است. مطمئنم که او تیم را به خوبی هدایت می‌کند و باز هم به رقابت‌های اروپایی می‌رساند. البته نگاه‌ها اکنون به ماریو گوتسه است. می‌خواهم ببینم او چگونه عمل می‌کند. البته انتظار معجزه از او ندارم. او باید مثل آیندهوون کار کند و از بازی لذت ببرد. با این روش، موفقیت هم به دست می‌آید."

9404