ستاره هلندی علیه قلعه‌نویی و شاگردانش

ستاره هلندی علیه قلعه‌نویی و شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی- دومین بازی تدارکاتی گل گهر در اردوی ترکیه، تحت تاثیر حضور یک بازیکن سرشناس در ترکیب حریف شاگردان قلعه‌نویی برگزار شد. دیداری که با شکست 0-3 گل گهر به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، گل گهر که در اولین بازی تدارکاتی‌اش، پروفشنال لیبرتی غنا را شکست داده بود، دیروز در حالی مقابل ایوب‌اسپور ترکیه قرار گرفت که کاپیتان این تیم، بازیکن بسیار نام‌آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی محسوب می‌شود.

کاپیتان این تیم – که در لیگ یک ترکیه حضور دارد – کسی نیست جز رایان بابِل، بازیکن سابق تیم ملی هلند که ماه گذشته از گالاتاسرای راهی ایوب‌اسپور شد تا با این تیم شانسش برای صعود به سوپرلیگ ترکیه را امتحان کند.

بابل 35 ساله - که سابقه بازی در آژاکس و لیورپول را دارد – امیدوار است دوران موفق حضورش در بشیکتاش و گالاتاسرای را با پیراهن ایوب‌اسپور هم تجربه کند.

این بازیکن هلندی، با بشیکتاش قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد و با پیراهن گالاتاسرای هم جام قهرمانی سوپرکاپ این کشور را بالای سر برد و حالا به دنبال این است که با ایوب‌اسپور، به سوپرلیگ ترکیه صعود کند.

درباره بابل بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او سابقه حضور در فوتبال آسیا را هم دارد و در سال 2015، 8 بازی برای العین انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ امارات شد.

1984