غایبان پرسپولیس در هفته اول؛ کاپیتان به ذوب آهن نمی‌رسد

غایبان پرسپولیس در هفته اول؛ کاپیتان به ذوب آهن نمی‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- کدامیک از بازیکنان پرسپولیس نبرد مقابل ذوب‌آهن را از دست خواهند داد؟

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی در هفته اول مسابقات لیگ بیست و دوم به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت که چند بازیکن این تیم همچنان مصدوم هستند و وضعیت آنها برای این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 امید عالیشاه و وحید امیری، به صورت قطعی این دو بازیکن نبرد مقابل شاگردان مهدی تارتار را از دست خواهند داد. امیری که هنوز شرایط حضور در میدان را پیدا نکرده و عالیشاه هم به خاطر حکم کمیته انضباطی، امکان سفر به اصفهان را ندارد و کمال کامیابی‌نیا، کاپیتان پرسپولیس در آن بازی خواهد بود.

همچنین حامد پاکدل و مهدی عبدی 2 مهاجم دیگر پرسپولیس نیز مصدوم هستند هر چند که عبدی وضعیت بهتری دارد و گفته می‌شود به بازی مقابل ذوب آهن خواهد رسید اما حامد پاکدل با اینکه دوباره در ورزشگاه شهید کاظمی آفتابی شده و همراه با کادر پزشکی به فیزیوتراپی ادامه می‌دهد اما گویا او به بازی اول فصل تیمش نخواهد رسید.

در چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید که یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای خط حمله تیمش دارد و آیا از دو مهاجم تخصصی تیمش( عبدی و تمیروف) در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا اینکه ترجیح می‌دهد به دیگر مهره‌های هجومی تیمش فرصت بازی در خط حمله دهد.

 به نظر می‌رسد وحدت هنانوف هم دیگر غایب قطعی بازی با ذوب‌آهن باشد.

7655