انتقاد اسطوره ژرمن‌ها از بایرن‌مونیخ به‌جهت اصرار در جذب ستاره اتریشی

انتقاد اسطوره ژرمن‌ها از بایرن‌مونیخ به‌جهت اصرار در جذب ستاره اتریشی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ مایل است کنراد لایمر را برای خط هافبک تیم خود به خدمت بگیرد و این در حالی است که تاکنون مونیخی‌ها نتوانسته‌اند با لایپزیش به توافق برسند اما افنبرگ معتقد است بایرن مونیخ به این انتقال نیازی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sport1، پوکر نقل و انتقالات باواریایی‌ها پیرامون کنراد لایمر در جریان است و گفته می‌شود که بایرن مونیخ مبلغی معادل رقم بیست و سه میلیون یورو از جمله پاداش برای این ملی‌پوش اتریشی لایپزیش پیشنهاد داده است. لایپزیش این مبلغ را خیلی کم می‌داند حتی با توجه به پایان قرارداد این بازیکن بیست و پنج ساله در پایان ژوئن سال 2023 میلادی. در کنار این ماجراها، اشتفان افنبرگ، اسطوره ژرمن‌ها تردید دارد که آیا انتقال از لایپزیش از نظر قهرمانان رکورد منطقی است یا خیر؟ این بازیکن سابق بایرن مونیخ در ستون اختصاصی خود برای Sport1 می‌نویسد: "صادقانه بگویم که امروز بایرن مونیخ به او نیاز ندارد."

افنبرگ در ادامه این گونه توضیح می‌دهد: "بایرن مونیخ جاشوا کیمیش، لئون گورتزکا را دارد. مارسل سابیتزر نیز در نهایت اعتماد به نفس خود را  پیدا می‌کند. آن‌ها اگر لایمر را به دست منتقل کنند، اعتماد سابیتزر را از بین می رود. فکر می‌کنم سابیتزر کیفیت بازی خود را به خاطر آماده‌سازی مناسب به دست آورده است. بایرن مونیخ گزینه‌های جایگزین دیگری مانند رایان گراونبرخ، موسیالا دارد که می‌توانند در پست بازی کنند. آن‌ها در این پست حتی بازیکن مازاد دارند."

9 404