توپچی‌ها با توپ پر لیگ را شروع کردند

توپچی‌ها با توپ پر لیگ را شروع کردند

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در دیدار مقابل کریستال پالاس با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 جمعه شب تیم‌های کریستال پالاس و آرسنال دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس فصل 2022-23 را در ورزشگاه سلهرست پارک برگزار کردند. توپچی‌های لندن تحت نظر میکل آرتتا در فصل گذشته در آخرین لحظات سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند و در رده پنجم به کار خود پایان دادند. در آن سمت کریستال پالاس با سرمربیگری پاتریک ویرا عملکرد خوبی داشت. 

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آرسنال بسیار فعال ظاهر شد و اولکساندر زینچنکو، گابریل ژسوس و فابیو ویرا را به خدمت گرفتند تا عملکرد بهتری در این فصل داشته باشند. 

در نیمه اول آرسنال بازی را بسیار خوب و تهاجمی آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد، اما با بی دقتی مهاجمانش فرصت‌ها را از دست داد تا اینکه در نهایت در دقیقه 20 روی یک کار ترکیبی زیبا، گابریل مارتینلی با ضربه سر اولین گل فصل را به ثمر رساند. بعد از این گل کریستال پالاس فشار زیادی برای رسیدن به گل تساوی آورد که سیوهای آرون رمزدیل مانع از باز شدن دروازه آرسنال در این بازی شد. در دقیقه 86 ضربه بوکایو ساکا بعد از برخورد به مارک گوئهی وارد دروازه کریستال پالاس شد تا آرسنال با پیروزی دو بر صفر فصل را آغاز کنند. 

4416