تمام بازیکنان شماره 9 بارسلونا در یک قاب(عکس)

تمام بازیکنان شماره 9 بارسلونا در یک قاب(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی که در این تابستان از بایرن مونیخ به بارسلونا آمده است، به طور رسمی در ورزشگاه نیوکمپ معارفه شد و با آمدن 59 هزار هوادار به ورزشگاه نیوکمپ یک معارفه با شکوه داشت.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم لهستانی با شماره 9 بارسلونا در ورزشگاه خانگی این تیم معارفه شد و بدین ترتیب رابرت لواندوفسکی قرار است پیراهن شماره 9 بارسلونا را بر تن کند که در واقع این شماره پیراهن برای مهاجم های نوک یک شماره مرسوم است و در فوتبال به طور معمول بازیکنی که در پست مهاجم مرکزی یا نوک قرار می گیرد، شماره 9 را می پوشد.

بدین ترتیب لواندوفسکی شماره 9 جدید بارسا شد. پیش از او این شماره بر تن ممفیس دیپای بود. دیپای این شماره را از بریتویت گرفته بود و او هم از سوارز این شماره را به ارث برده بود. لوییس سوارز شماره 9 خود را از الکسیس سانچز گرفت و بدین ترتیب این روند به همین شکل ادامه دارد.

رونالدوی برزیلی و زلاتان ابراهیموویچ دو مهاجم بزرگ دیگری هستند که پیراهن شماره 9 بارسلونا را بر تن کرده اند. سامی اتوئو هم در بارسلونا شماره 9 را می پوشید.

پس از لوییس سوارز، بریتویت و دیپای با شماره 9 چندان موفق نبودند و باید دید که عملکرد لواندوفسکی در این شماره به چه شکل است.

1470