چه کسی عامل اصلی انتقال لواندوفسکی به بارسلونا بود؟

چه کسی عامل اصلی انتقال لواندوفسکی به بارسلونا بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که پینی زهاوی ایجنت روبرت لواندوفسکی، نقش کلیدی در انتقال این ستاره لهستانی به بارسلونا ایفا کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی در ورزشگاه نیوکمپ مقابل چشمان 57 هزار هوادار بارسلونا انجام شد. لاپورتا در خصوص جذب این ستاره سی و سه ساله گفت: "من رابطه بسیار خاصی با ایجنتش، پینی زهاوی دارم و او کسی بود که برای اولین بار از احتمال جذب لواندوفسکی گفت. ما با بایرن تماس‌هایی برقرار کردیم. متئو آلمنی با مدیر فنی و چند تن از مدیران بایرن تماس گفت. ملاقات‌های زیادی انجام دادیم و از یک جا به بعد، فقط صحبت درباره مبلغ انتقال بود. من راجع به ثبت کردن قراردادش در لالیگا کمی مشکل داشتم. البته در این مبحث، او اولین نفری خواهد بود که قراردادش به ثبت خواهد رسید. باشگاه‌های دیگری نیز در رقابت برای جذب لواندوفسکی بودند و حتی مبلغ بیشتری نیز به او پیشنهاد دادند، اما خود روبرت و پینی دوست داشتند به بارسلونا بیایند. روبرت از شرایط کنونی بارسلونا به خوبی آگاه است و از همان اول به ما قول داد که به بارسا می‌آید."

"شماره 9؟ این تصمیمی است که به خاطر تصویر باشگاه در محافل عمومی، تبلیغات و ... گرفته شد. ممفیس به خوبی آن را درک کرده است."

4416