صحبت‌های جالب سرمربی رئال مادرید درباره سوپرکاپ اروپا

صحبت‌های جالب سرمربی رئال مادرید درباره سوپرکاپ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که اینتراخت فرانکفورت از چند نظر از لوس بلانکوس جلوتر است و آمادگی بیشتری برای سوپرکاپ اروپا دارند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته آینده تیم‌های رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت، دیدار سوپرکاپ اروپا را در ورزشگاه هلسینکی فنلاند برگزار خواهند کرد. شاگردان آنچلوتی در فصل گذشته با کامبک‌های فراموش نشدنی و بی نظیری که زدند، فصل را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساندند و در آن سمت نیز، اینتراخت فرانکفورت با برتری مقابل رنجرز به قهرمانی لیگ اروپا رسیدند. البته این نماینده آلمانی در مرحله حذفی موفق به کنار زدن بارسلونا نیز شد. 

به نقل از مارکا، آنچلوتی در مصاحبه‌ای با وبسایت یوفا گفت: "اینتراخت کمی نسبت به ما برتری دارد، زیرا آن‌ها تمرینات پیش فصل خود را کمی زودتر آغاز کردند، اما حالا وقت بهانه گیری نیست و باید خودمان را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. در این فصل شانس قهرمانی در 6 تورمنت را داریم و می‌خواهیم برای قهرمانی در تمامی آن‌ها بجنگیم."

"سال گذشته اینتراخت به یک چیز غیر قابل باور دست پیدا کرد. آن‌ها در حالی قهرمان شدند که اصلاً جزو مدعیان نبودند. پیروزی در نیوکمپ با ارائه یک فوتبال ضد حمله‌ای، واقعا جالب بود."

4416