4 رکورد فردی که شکستن آن‌ها تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد(عکس)

4 رکورد فردی که شکستن آن‌ها تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در دنیای فوتبال و به طور کلی تر در دنیای ورزش یک جمله معروف وجود دارد که می گوید رکورد ها برای شکسته شدن هستند. این جمله درست است اما در دنیای فوتبال برخی از رکورد های فردی وجود دارند که به این راحتی ها قابل شکسته شدن نیستند.

به گزارش فوتبالی، وقتی نام رکورد های فردی در دنیای فوتبال به میان می آید، ناخودآگاه ذهنمان به سمت کریستیانو رونالدو می رود. دو تا از این 4 رکوردی که به نظر می رسد کسی به این راحتی ها نتواند آن را بشکند مربوط به رونالدو است. یکی از آن ها بیشترین تعداد گلِ زده در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا است که رونالدو در فصل 2013/14، هفده گل به ثمر رساند. خود رونالدو در فصل های بعد توانست به آن نزدیک شود اما نتوانست آن را بشکند. بنزما هم در فصل گذشته با 15 گل به آن نزدیک شد اما نتوانست به آن برسد.

رکورد دیگر رونالدو ۶ فصل متوالی با بیش از 50 گلِ زده در رقابت‌های باشگاهی است که کریستیانو رونالدو این رکورد ویژه را هم برای خود دارد.

کلوزه مهاجم سابق تیم ملی آلمان با زدن ۱۶ گل در ادوار مختلف جام جهانی یکی دیگر از این رکورد های ویژه را در دست دارد و سیدورف هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سه تیم متفاوت را تجربه کرده است.

1470