خط حمله آتشین مونیخی‌ها در فصل آتی/ فرم خوب موسیالا و کار سخت سانه

خط حمله آتشین مونیخی‌ها در فصل آتی/ فرم خوب موسیالا و کار سخت سانه

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ دهمین برد خود در سوپرکاپ را جشن گرفت اما رقابت در این تیم بسیار زیاد شده و برای مثال، جمال موسیالا آماده است که این کار را برای لروی سانه سخت می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، تیم مونیخی توانست برای دهمین بار فاتح سوپرکاپ شود. پیروزی 5 بر 3 برابر لایپزیش پر گل‌ترین سوپرکاپ برگزار شده تا به امروز بود. اولین واکنش‌ها به این پیروزی، صحبتی بود که هاینر رئیس بایرن مونیخ داشت که گفت: "این باعث می‌شود شما بیشتر بخواهید."

لروی سانه که 78 دقیقه را روی نیمکت سپری کرد، در لحظه ورود چندان سر حال نبود. او در دقیقه 87 با کارت زرد جریمه شد. البته او چند حرکت خوب داشت و در نهایت با کار فردی عالی گل پنجم بایرن را در دقیقه 90+8 به ثمر رساند.

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ که اکنون به جای حضور در نیمکت روی سکوها می‌نشیند، درباره سانه گفت: "این همان چیزی است که اگر او با قاطعیت و روحیه وارد زمین شود، خوب به نظر می‌رسد. ما می‌دانیم که او ویژگی‌های متمایزی دارد."

اما در هر حالت رقابت در خط حمله مونیخ بسیار زیاد است. علیرغم خروج روبرت لواندوفسکی، توماس مولر، سرژ گنبری، کینگزلی کومان، سادیو مانه، جمال موسیالا و لروی سانه در بایرن مونیخ حضور دارند و به طور حتم همه آن‌ها در ترکیب تیم نمی‌توانند حاضر باشند. در کنار این‌ها ماتیس تیل 17 ساله نیز به زودی می‌تواند اضافه شود. این مهاجم که به عنوان یکی از بازیکن‌های آینده دار شناخته می‌شود واجد شرایط بازی سوپرجام نبود.

دو وینگر و دو شماره ده:

در سیستم جدید 2-2-2-4، موسیالا در ترکیب اولیه قرار گرفت. آیا بایرن مونیخ نمی‌تواند بدون یک مهاجم مرکزی پست 9 عمل کند؟ دیدار سوپر کاپ نشان داد آن‌ها دست پری برای خط حمله دارند. در مقابل لایپزیش، خط حمله با دو مهاجم منعطف (مانه و گنبری) و دو پست ده (مولر و موسیالا) کار کرد. مانه اولین گل خود را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند، گنبری یک گل آماده کرد و خودش نیز یک گل را به ثمر رساند.

اما بهترین بازیکن موسیالا 19 ساله بود. او بازی را 1-0 کرد. در گل سوم بنجامین پاوارد نقش داشت. اگر او به این شکل به بازی ادامه دهد، می‌توان گفت به مهره ثابت تیم تبدیل خواهد شد. ناگلزمان پس از بازی در مورد بازی موسیالا گفت: "جمال فوق‌العاده خوب کار کرد. این کلاس جهانی بود. بعد از 60 دقیقه مجبور شدیم او را تعویض کنیم زیرا در پیش فصل مشکلات عضلانی داشت."

ناگلزمان ادامه می‌دهد: "این در کلاس جهانی بود. اگر او مانند بازی مقابل لایپزیش بازی کند، مهر اصلی است."

در مورد سانه ناگلزمان می‌گوید: "نمی‌خواهم در مورد لروی زیاد صحبت کنم، بلکه بیشتر با او صحبت کنم. من او را بسیار دوست دارم. او یک فوتبالیست باور نکردنی است. او در نیم فصل دوم شرایط ضعیف‌تری داشت. اما او را به خاطر آن سرزنش نمی‌کنیم."

بایرن مونیخ در هفته نخست بوندس‌لیگا دیدار افتتاحیه را مهمان فرانکفورت خواهد بود. (5 آگوست 2022، جمعه، 14 مرداد 1401)

9404