عکس؛ لواندوفسکی و تکرار حرکت خاص زلاتان در مراسم معارفه‌اش

عکس؛ لواندوفسکی و تکرار حرکت خاص زلاتان در مراسم معارفه‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی به طور رسمی در بارسلونا معارفه شد و مراسم او در میان حضور 59 هزار هوادار بارسایی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و بدین ترتیب بارسا در سالروز خداحافظی اشک بار لیونل مسی، یک مراسم با شکوه برای معارفه روبرت لواندوفسکی برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در این مراسم معارفه که بسیار هم پر شور بود، سعی کرد تا به نوعی دل هواداران بارسلونا را به دست بیاورد و چند حرکت نمایشی هم برای هواداران بارسلونا انجام داد. یکی از حرکات ویژه‌ی او که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی هم مورد توجه قرار گرفت، قرار دادن توپ روی سینه اش بود. در واقع او یک استپ سینه خاص را با توپ در مقابل هواداران پر شور بارسلونا انجام داد.

زلاتان ابراهیموویچ در تابستان 2009 هم در مراسم معارفه ای که در بارسلونا داشت، چنین حرکتی را انجام داده بود و بدین ترتیب اکنون روبرت لواندوفسکی به نوعی آن حرک معروف زلاتان را تکرار کرد.

معارفه زلاتان در تابستان 2009 پر تماشاگر ترین معارفه تاریخ بارسلونا با 60 هزار تماشاگر بود و زلاتان در آن مراسم حرکت خاصی با استپ کردن توپ با سینه اش انجام داد که لواندوفسکی اکنون در مراسم معارفه 59 هزار نفری خود آن را تکرار کرد.

1470