مدافع پرتغالی زنبورها یکی از گزینه‌های مورد نظر گواردیولاست

مدافع پرتغالی زنبورها یکی از گزینه‌های مورد نظر گواردیولاست

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران و مسئولان باشگاه منچستر سیتی انگلیس به دنبال جذب و به خدمت گرفتن یک مدافع کناری سمت راست برای خط دفاعی تیم خود می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و نشریه اتلتیک، یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی تیم انگلیسی منچستر سیتی برای پست مدافع کناری سمت راست، بازیکنی از بوندس‌لیگای یک آلمان است. مدیریت باشگاه منچستر سیتی به دنبال جایگزینی برای مارک کوکوریای بیست و چهار ساله مدافع کناری بوده است. مدیریت باشگاه برایتون انگلیس برای فروش و واگذاری مدافع خود مبلغی معادل رقم شصت میلیون یورو می‌خواهد و از طرف دیگر، گفته می‌شود که این بازیکن به انتقال و پیوستن به جمع یاران و نفرات تیم چلسی انگلیس نزدیک می‌باشد. به دنبال این اتفاقات، خبرنگار نشریه انگلیسی اتلتیک، رافائل گوئریروی بیست و هشت ساله را از بروسیا دورتموند وارد بازی می‌کند. این بازیکن پرتغالی تنها تا سال 2023 میلادی با مدیران باشگاه بروسیا دورتموند آلمان قرارداد دارد.

با این حال، گزینه‌های الکس گریمالدو، بیست و شش ساله از بنفیکا لیسبون و برنا سوسا، بیست و چهار ساله از اشتوتگارت که در قرارداد خود با این تیم آلمانی گزینه بند خروجی به مبلغی معادل رقم بیست و پنج میلیون یورو دارد، در حال حاضر در مورد پیوستن به تیم منچستر سیتی انگلستان داغ‌تر از سایر گزینه‌ها است.

9404